Az idei Cannes Lions nagyon kevés magyar szakembert vonzott. A Kreatív négytagú tudósítócsapata azt számolta össze, hogy Spielmann Gáboron, a Grey kreatívigazgatóján és a clusós Horváth Lajoson kívül a Young Lions print kategóriában indult Galácz Karolina és Kazinczy Eszter, valamint a cyber bronz párosa, Kun Judit és Deme Dániel vett részt a nemzetközi rendezvényen.
Spielmann Gábor szerint fesztiválregisztráció nélkül is érdemes Cannes-ba utazni, Horváth Lajos pedig a reklámszakma legfontosabb fórumának tartja az egésznapos szemináriumokat és workshopokat kínáló egyhetes rendezvényt.
A 29 magyar nevezés körül végül egy sem jutott shortlistre. A két szakember a Kreatív stábjának azt mondta, hogy talán rádió kategóriában lenne esélye a magyaroknak. Bár Horváth Lajos szerint nem is annyira a kategória, mint az ötlet számít.