A különleges alapanyagokból készült sör – a kreatív koncepció szerint – annyira finomra sikerült, hogy még a marketingesek szava is elállt, s ezért nem tudtak neki nevet adni. A márka ezért a reklámfilmekben és egyéb nyomtatott anyagokon üres címkével jelenítette meg a terméket, melyre a vásárlók bármit ráírhattak. Az Utenos a weboldalán ezzel egy időben egy online szavazást is indított, ahol a netezők névjavaslatokat tehettek. A legtöbb voksot kapó név pedig nyert. Köszönhetően Rebecca Black - Friday című nótájának, az azt körülvevő őrületes hype-nak és egy csapat trollnak, a legtöbb szavazatot a "Friday" név kapta.
A cégnek szerencsére nem volt ezzel semmi baja, így megszületett az Utenos Friday. A kampányösszefoglaló videó szerint a crowdsourcing akciónak köszönhetően óriási márkaismertségre tett szert a termék, messze kiemelkedve a versenytársak közül. Reméljük ez az eladásokban is megmutatkozik majd! Minden elismerésem az ötletgazdáknak és a bevállalós ügyfélnek. (forrás: addict.blog)