A Holt-tenger imázsának javítását tűzte ki célul az izraeli Turisztikai Minisztérium, amely mindent elkövet, hogy a népszerű turisztikai célpontot beszavazzák a világ 7 új természeti csodája közé. A verseny mostanára a harmadik fázisába lépett, a szavazás során 28 attrakció közül választhatnak ki 7-et a voksolók. A desztináció nemzetközi megítélését nagyban javítaná, ha a Holt-tengert is beszavaznák a legjobb 7 közé, véli a minisztérium, amely számos nemzetközi művészt kért fel, hogy segítsék reklámozni a tavat.
A Calcalist izraeli üzleti napilap értesülése szerint nemrég olyan hírességeket kerestek meg, mint az amerikai Lady Gaga, a kanadai Justin Bieber, illetve az orosz opera igazgatója, Valery Gergiev. A Galim Productions a felkeresett művészek részvételével egy egyperces klippet forgarott volna, amelyben a sztárok felkérik rajongóikat, hogy a a Föld legalacsonyabban fekvő tájára szavazzanak. A filmet a YouTube-on, Facebookon és más közösségi oldalalkon, valamint a hírességek saját weboldalain lehetett volna megtekinteni egészen addig, míg novemberben ki nem hirdetik a verseny nyerteseit. A zenészeknél azonban úgy tűnik, nem jártak túlzott sikerrel. A felkérést Bieber és Gergiev lemondta, Lady Gaga pedig nem is reagált rá, írja a lap. A szervezők végül egy argentín szappanopera, a Casi Ángeles (Teen Angels) sorozat szereplőit nyerték meg az ügynek, akik nagy népszerűségnek örvendenek a tinédzserek körében.
A Holt-tenger reklámozására 1,30 millió dollárt különített el a Turisztikai Minisztérium, amelynek tetemes részét az argentín sztárokkal készülő klip forgatására fordítják majd.
A kampány YouTube csatornáján már most láthatók szavazásra buzdító videóklippek, íme az egyik:
{youtube|id=fIpfqKiqSss}