Az újranyíló Andrássy úti Nespresso Boutique is bizonyítja, hogy egy luxus üzlet tágas terei nem a távolságtartás, hanem a kényelem és a funkcionalitás célját kell, hogy szolgálják. A 180 négyzetméternyi eladótér megtervezésekor fontos szempont volt, hogy az egy légtérben található, különböző funkciójú területek eltérő, mégis harmonikus egészet alkotó hangulatokat tükrözzenek. A budapesti Boutique kialakításánál maga az üzlethelyiség különleges "L" alakja adta a belső terek kialakításának alapját. A nagy belmagasság és a szellős elrendezés az orientációban is segíti majd a Boutique-ba belépőket: külön tér várja majd azokat, akik még csak ismerkednek a Nespresso világával, illetve a már meglevő Club tagokat.
A Boutique grandiózus, 6 méteres belmagasságú terei mellett helyet kaptak olyan kisebb, funkcionális területek is, amelyeket puha szőnyegek és melegséget sugárzó piros, vagy éppen bézs árnyalatú felületek tesznek otthonossá. A Club regisztrációs pultnál a szőnyeg, a kényelmes székek egy nappali hangulatát idézik majd, a Carpe Diem részlegben pedig megáll az idő, a kávézás valóban felülmúlhatatlan élménnyé válik. Ám a tervezők a sietős vásárlókra is gondoltak: a kávégépek kipróbálására szolgáló Piano Bar-ban például nem kell hosszú perceket töltenünk, itt az egyszerű, áttekinthető, gyors kávézás válik lehetővé.
Bár a Nespresso tervezői nemzetközi előírások alapján dolgoznak, minden Boutique-ban van arra lehetőség, hogy a város varázsát a belső terekben is visszaadják. Míg például Szentpétervár csillogását az ott található Boutique-ban színüket változtató, ragyogó led fényekkel ékesített lépcsősor testesíti meg, a budapesti Boutique különlegessége a belvárosi bérpalota grandiózus légterének köszönhetően kialakított, 4,3 méter magas, összesen 60 ezer kapszulát tartalmazó kapszulafalak, illetve a Boutique-ba belépőket fogadó, lenyűgöző látványt nyújtó, különleges csillár lesz.