Luxus és funkcionalitás az Andrássy úton

A globálisan értelmezhető luxus mintapéldája az augusztus 4-én újranyíló, kibővült Andrássy úti Nespresso Boutique. A „magyar Champs-Élysées-n” található, megújult mintabolt éppúgy a márkára jellemző életérzést közvetíti, mint a párizsi, londoni, vagy éppen Sao Paolo-i Boutique-ok. Az anyagok eklektikus elegye, valamint a tágas eladótérben kialakított funkcionális területek a kávézás élményét nyújtó Nespresso világba kalauzolják az ide betérőket.

Az újranyíló Andrássy úti Nespresso Boutique is bizonyítja, hogy egy luxus üzlet tágas terei nem a távolságtartás, hanem a kényelem és a funkcionalitás célját kell, hogy szolgálják. A 180 négyzetméternyi eladótér megtervezésekor fontos szempont volt, hogy az egy légtérben található, különböző funkciójú területek eltérő, mégis harmonikus egészet alkotó hangulatokat tükrözzenek. A budapesti Boutique kialakításánál maga az üzlethelyiség különleges "L" alakja adta a belső terek kialakításának alapját. A nagy belmagasság és a szellős elrendezés az orientációban is segíti majd a Boutique-ba belépőket: külön tér várja majd azokat, akik még csak ismerkednek a Nespresso világával, illetve a már meglevő Club tagokat.

A Boutique grandiózus, 6 méteres belmagasságú terei mellett helyet kaptak olyan kisebb, funkcionális területek is, amelyeket puha szőnyegek és melegséget sugárzó piros, vagy éppen bézs árnyalatú felületek tesznek otthonossá. A Club regisztrációs pultnál a szőnyeg, a kényelmes székek egy nappali hangulatát idézik majd, a Carpe Diem részlegben pedig megáll az idő, a kávézás valóban felülmúlhatatlan élménnyé válik. Ám a tervezők a sietős vásárlókra is gondoltak: a kávégépek kipróbálására szolgáló Piano Bar-ban például nem kell hosszú perceket töltenünk, itt az egyszerű, áttekinthető, gyors kávézás válik lehetővé.

Bár a Nespresso tervezői nemzetközi előírások alapján dolgoznak, minden Boutique-ban van arra lehetőség, hogy a város varázsát a belső terekben is visszaadják. Míg például Szentpétervár csillogását az ott található Boutique-ban színüket változtató, ragyogó led fényekkel ékesített lépcsősor testesíti meg, a budapesti Boutique különlegessége a belvárosi bérpalota grandiózus légterének köszönhetően kialakított, 4,3 méter magas, összesen 60 ezer kapszulát tartalmazó kapszulafalak, illetve a Boutique-ba belépőket fogadó, lenyűgöző látványt nyújtó, különleges csillár lesz.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.