A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői egyre nagyobb szükségét látták annak, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre olyan magyar vonatkozású márkák díjazásával, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapták meg az elismerést. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerülnek ki.
A program szakértői hét különböző szempont (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás, reputáció, identitás és ismertség) súlyozott átlaga alapján rangsoroltak. Ezzel a díjjal idén is elismerték, hogy a Szentkirályi ásványvíz igazi magyar márkának számít minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is, hiszen érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP150 fogyasztói/TOP80 üzleti márka egyike legyen.
A MagyarBrands 2011 elismerést az év legdinamikusabb fogyasztói márkaként nyerte el a Szentkirályi. A TopLista MagyarBrands 2011 kiadványban a lista értékelésében az olvasható, hogy az elmúlt évtized legdinamikusabb márkája toronymagasan a Szentkirályi. Alig több mint nyolc éves márkaként a MagyarBrands fogyasztói márkák toplistáján a 15. helyen szerepel.
Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője elmondta: „az elmúlt években többször is elnyertük a Superbrands díjat, és 2010-hez hasonlóan idén is nagyon örültünk a MagyarBrands-nek, hiszen az idei világdíjunk mellett itthon újra olyan méltó elismerésben részesültünk, ami igazolja a hazai vásárlók bizalmát, mert számukra a megbízhatóságot és a minőséget jelenti”.