MagyarBrands díjas a Szentkirályi

Idén másodszor díjazta a magyar márkákat a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága, és a tavalyi évhez hasonlóan a MagyarBrands 2011 díjjal jutalmazták a Szentkirályit, mint az év legdinamikusabb fogyasztói márkáját, és egyúttal bekerült a TOP150 fogyasztói/TOP80 üzleti magyar márkák közé.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői egyre nagyobb szükségét látták annak, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre olyan magyar vonatkozású márkák díjazásával, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapták meg az elismerést. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerülnek ki.
A program szakértői hét különböző szempont (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás, reputáció, identitás és ismertség) súlyozott átlaga alapján rangsoroltak. Ezzel a díjjal idén is elismerték, hogy a Szentkirályi ásványvíz igazi magyar márkának számít minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is, hiszen érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP150 fogyasztói/TOP80 üzleti márka egyike legyen.
A MagyarBrands 2011 elismerést az év legdinamikusabb fogyasztói márkaként nyerte el a Szentkirályi. A TopLista MagyarBrands 2011 kiadványban a lista értékelésében az olvasható, hogy az elmúlt évtized legdinamikusabb márkája toronymagasan a Szentkirályi. Alig több mint nyolc éves márkaként a MagyarBrands fogyasztói márkák toplistáján a 15. helyen szerepel.

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője elmondta: „az elmúlt években többször is elnyertük a Superbrands díjat, és 2010-hez hasonlóan idén is nagyon örültünk a MagyarBrands-nek, hiszen az idei világdíjunk mellett itthon újra olyan méltó elismerésben részesültünk, ami igazolja a hazai vásárlók bizalmát, mert számukra a megbízhatóságot és a minőséget jelenti”.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.