A Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi „Új vizeken” c. marketingtervében meghatározottak szerint Magyarországot a felszín alatti vizek országaként pozicionálja külföldön. Ehhez a koncepcióhoz jól illeszkedik a „Budapest – The Spa Capital of Europe” c. félperces turisztikai klip, amely a magyar fővárost egy olyan nyüzsgő nagyvárosként mutatja be, ahol a látogatók rálelhetnek a feltöltődést és felpezsdítést kínáló gyógyvízkincsünkre is. A reklámszpotok az MT Zrt. nemzetközi stratégiai kommunikációjának részeként a Eurosport és a Eurosport2 csatornákon láthatók, de az érdeklődők a nemzeti turisztikai marketingszervezet youtube csatornáján is megtekinthetik az alábbi linken: http://www.youtube.com/hungary#p/a/u/1/bEDJE76wF98
Az MT Zrt. Eurosporttal kötött stratégiai megállapodásának keretében idén több, Magyarországon megrendezett nemzetközi sportesemény kerülhetett be a Eurosport csatornák programkínálatába, amelyek kapcsán magyarországi felpezsdülésre csábít/csábított a nemzeti turisztikai marketingszervezet. Ezek közül az első a júniusi WTCC Túraautó Világbajnokság Hungaroringen rendezett futama volt, de a Eurosport három balatoni eseményről is készített és vetített már magazinműsort, így az F18-as Katamarán Világbajnokságról, a Kékszalag vitorlásversenyről és a Balaton Bike Fest kerékpáros nemzetközi rendezvényről. A sportrajongók a napokban a Szegeden zajló MOL Kajak-Kenu Világbajnokságot követhetik nyomon, de a nemzetközi vezető sportcsatorna a Pécs környékén szeptemberben megrendezésre kerülő IRC Mecsek Rallye-t is közvetíti majd.
A Eurosport és a Eurosport 2 csatornákat hetente mintegy 75 millió néző kíséri figyelemmel a világ több mint 50 országában, így a Magyarországra invitáló kisfilm rendkívüli hírértéket generál hazánk turisztikai kínálatának.