Magyarországi pezsgés a Eurosporton

Világszerte 280 millió elérést biztosít Magyarország turisztikai kínálatának a Magyar Turizmus Zrt. Eurosport és Eurosport 2 csatornákon vetített turisztikai kisfilmje. A „Budapest – The Spa Capital of Europe” című reklámszpot összesen 140 alkalommal, elsősorban hazánkban megrendezett nemzetközi sportesemények közvetítései kapcsán jelenik meg Európa vezető sportcsatornáin. Ennek keretében, a napokban Szegeden zajló MOL Kajak-Kenu Világbajnokság nézői is találkozhatnak világszerte a magyarországi felpezsdülésre invitáló „klipekkel”.

A Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi „Új vizeken” c. marketingtervében meghatározottak szerint Magyarországot a felszín alatti vizek országaként pozicionálja külföldön. Ehhez a koncepcióhoz jól illeszkedik a „Budapest – The Spa Capital of Europe” c. félperces turisztikai klip, amely a magyar fővárost egy olyan nyüzsgő nagyvárosként mutatja be, ahol a látogatók rálelhetnek a feltöltődést és felpezsdítést kínáló gyógyvízkincsünkre is. A reklámszpotok az MT Zrt. nemzetközi stratégiai kommunikációjának részeként a Eurosport és a Eurosport2 csatornákon láthatók, de az érdeklődők a nemzeti turisztikai marketingszervezet youtube csatornáján is megtekinthetik az alábbi linken: http://www.youtube.com/hungary#p/a/u/1/bEDJE76wF98

Az MT Zrt. Eurosporttal kötött stratégiai megállapodásának keretében idén több, Magyarországon megrendezett nemzetközi sportesemény kerülhetett be a Eurosport csatornák programkínálatába, amelyek kapcsán magyarországi felpezsdülésre csábít/csábított a nemzeti turisztikai marketingszervezet. Ezek közül az első a júniusi WTCC Túraautó Világbajnokság Hungaroringen rendezett futama volt, de a Eurosport három balatoni eseményről is készített és vetített már magazinműsort, így az F18-as Katamarán Világbajnokságról, a Kékszalag vitorlásversenyről és a Balaton Bike Fest kerékpáros nemzetközi rendezvényről. A sportrajongók a napokban a Szegeden zajló MOL Kajak-Kenu Világbajnokságot követhetik nyomon, de a nemzetközi vezető sportcsatorna a Pécs környékén szeptemberben megrendezésre kerülő IRC Mecsek Rallye-t is közvetíti majd.

A Eurosport és a Eurosport 2 csatornákat hetente mintegy 75 millió néző kíséri figyelemmel a világ több mint 50 országában, így a Magyarországra invitáló kisfilm rendkívüli hírértéket generál hazánk turisztikai kínálatának.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.