A levélből kiderül, hogy a Spabook által leközölt, egy szingapúri konferenciáról kiszivárgott videón elhangzottak valóban igazak. A vezérigazgató sorai megerősítik, hogy nem csupán rendszerkarbantartás, hanem rendszer fejlesztés és migráció is történt, új funkciók implementálásával.
A vezérigazgató minimum 50 eurónyi, helyi pénznemben kifizetésre kerülő kárpótlásra tett ígéretet. Az összeg nem fix, hanem változik a tartozás hosszának és összegének mértékével, de azt sajnos nem tudni, hogy mennyivel.
A probléma nagyságát és azt, hogy még továbbra is fennáll, jelzi az, hogy a vezérigazgató arra kéri a kedves szállásadó partnert, hogy jelezze egy megadott e-mail címen, amennyiben még nem kapta meg a neki járó pénzt. Érdekes, hogy a Booking saját maga nincsen tudatában annak, hogy kinek tartozik még – ez azért súlyos incidens, amely nagy valószínűséggel vagy adatvesztést, vagy erőforráshiányt jelezhet megítélésünk szerint.
Elolvasom a Booking.com általi kiküldött, magyar nyelvű levelet is >>
Forrás: Spabook