Mától új megjelenéssel és szolgáltatásokkal jelentkezik a METRO honlapja

A honlap címének megújulása mellett, új struktúrával és szolgáltatásokkal érhető el mától az oldal. Az újításnak köszönhetően a honlap megjelenését, struktúráját és tartalmát átláthatóbbá és könnyen kezelhetőbbé tették, valamint új, interaktív szolgáltatásokkal bővítették az oldalt. Céljuk, hogy megújult honlapukkal is hozzájáruljanak partnereik sikereihez.

Az átláthatóbb struktúra könnyebb navigálást tesz lehetővé az olvasó számára, megkönnyítve a számukra fontos információk elérését. Az új szolgáltatások pedig követik a vásárlók igényeit.

Új megjelenés

Lépést tartva a kor követelményeivel, fejlesztették a honlap megjelenését. A nagyobb felületen megjelenő oldalakat áttekinthetőbbé és olvashatóbbá tették.

Online lapozható akciós újságok és katalógusok

Múlt év vége óta általános akciós újságaik és katalógusaik bejelentkezés nélkül is elérhetővé váltak. További újításaik közé tartozik, hogy az új honlapon partnereik kiemelt katalógusaikat online lapozgatható formában is olvashatják. Ez a lapozható újság egyéb újdonságokat is kínál, hiszen egyedi bevásárló listát is készíthet a látogató az egyes termékekre kattintva, majd a listát elküldheti magának e-mailben vagy ki is nyomtathatja. Az újságokban szöveges keresésre is lehetőség van, pl beírható a keresőbe a termék neve (pl. szalámi) és a rendszer kilistáz minden olyan oldalt, ahol szalámi termék található.

Egyszerűsített bejelentkezés

A bejelentkezés folyamatát leegyszerűsítették. Egyszeri, kártyaszámmal történő regisztrációt követően partnereik e-mail címük és jelszavuk megadásával könnyen elérhetik a jelszóval védett tartalmakat és szolgáltatásokat.

Online chat-es ügyfélszolgálat

Bejelentkezés után látogatóik egyszerűen és gyorsan kérhetnek információt új, online chat-es ügyfélszolgálatukon keresztül is. A szektorban egyedülálló szolgáltatás használatával az ügyfelek élőben beszélgethetnek/kérhetnek segítséget az operátoroktól, mint kiegészítő ingyenes szolgáltatás.

Megújult METRO hírlevél

A rendszeresen kiküldésre kerülő, megújult megjelenésű hírlevelekből partnereik elsőként értesülhetnek új akcióinkról.

A mától elérhető új honlap folyamatosan bővül majd új szolgáltatásokkal, követve a partnerek állandóan változó igényeit.

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.