A promóció az 1 dolláros italuk népszerűsítéséről szólt. A dollárokat egy jégszoborba ágyazták, a 4000 darab fémpénz pedig egy hatalmas, ikonikus M betűt formázott. A szobrot Alberta központi helyére állították fel, majd hagyták, hogy az arra járók szétszedjék - írja a Social Times.
Sok család és gyermek próbálta kiszabadítani a pénzt, akik eközben jól mulattak. Habár ez egy kis helyi kampány volt, a helyszínen készült videó már a világ minden pontjára eljutott.
Hazánkat sem hanyagolja el a McDonald's , jelenleg egy online kampányt futtat, amelyben az éttermek legcsinosabb dolgozóira lehet szavazni, vagyis arra, hogy ki lesz az idei év Miss McDonald's-a. A 10 döntős lányra augusztus közepéig lehet voksolni, illetve a Facebookon vagy a Twitteren népszerűsíteni őket az adatlapok alján található gombokkal. (Social Times)