Megújulnak a vállalat digitális csatornái, valamint a hotelekben is egyértelműen visszaköszön az új arculat.
„Szállodáink mellett a márka arculata is megújul, fontos állomás ez a Hunguest 2020 óta tartó átalakításában. Az új vizuális identitás sokkal jobban utal a fürdőkultúrára és a vízparti kikapcsolódásra, arra amiért minket választanak a vendégeink” – mondta Labossa Lajos, a Hunguest Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.
A teljes arculati tervezésért a Red Dot-díjas Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez köthető számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.
„Örömmel dolgoztunk egy ilyen patinás, széles körben ismert márkán. Az volt a célunk, hogy könnyen felismerhető és bővíthető, letisztult arculati rendszert teremtsünk, mely hozzájárul a vendégélményhez a recepciótól a szobákon át az étteremig. Az egyik legizgalmasabb része a tervezésnek a gazdag ikon- és irányítórendszer volt, mely a wellness részlegtől a konferenciatermekig segíti az eligazodást” – tette hozzá Laki Eszter, a Studio NUR vezetője.
Az arculat tervezésekor egy konzisztens, időtálló, és az összes hotelen átívelő arculati rendszer kialakítása volt a cél. A két évtizede használt, archaizáló arculatot és a bordó színt felváltotta egy vízcseppekből álló „H” karaktert tartalmazó logó és a vízre utaló kék szín. A logó újratervezése mellett a teljes belső és külső irányító rendszer, és a hotelekben található print anyagok is megújultak. Az arculat 72 piktogrammal és egy jól használható terülőmintával is gazdagodott.
Az arculatváltással egy időben új, a desztinációra utaló elnevezést kap a Hunguest szegedi, gyulai, bükfürdői szállodája, és a Hunguest márka alá kerül az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference is. A Hunguest magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, októbertől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.
Forrás: Hunguest Hotels