A Bonbonetti Csoport számára kiemelt jelentőséggel bír a 2013-as év. A világ 15. legnagyobb édességipari gyártójával, a Roshen Confectionery Corporation-nel tavaly kötött stratégiai megállapodás eredményeképpen már idén megindultak a budapesti gyárban a technológiai beruházások, fejlesztések.
A cégcsoport célja a Bonbonetti márka további építése mind a hazai, mind az európai piacokon. A hazai márkaépítés fontos állomása az első Bonbonetti Édességbolt szeptember 2-i megnyitása, a főváros szívében, az Andrássy úton. A Bonbonetti színekben pompázó márkabolt a már jól ismert minőségi Bonbonetti csokoládék, cukorkák mellett számos, csak itt kapható újdonságot kínál: cukorkákból, csokoládés drazsékból, különleges krémekkel töltött pralinékból válogathat az új ízekre vágyó édességrajongó.
Újdonság az is, hogy a kimérési lehetőségnek köszönhetően a vásárlók számukra az éppen legkedvezőbb mennyiségű édességet vihetik haza vagy éppen saját válogatást készíthetnek a több mint tízféle, kézzel készült Bonbonita golyókból. A Bonbonetti Édességbolt folyamatos akciókkal, kóstolókkal is várja hazai és a magyar édességekkel ismerkedő külföldi vásárlóit.
Az Édességbolt mellett a közös munka első gyümölcsei a tavasztól már kapható új Bonbonetti cukorkák, valamint a most bevezetett különleges minőségű Bonbonetti Elegance táblás csokoládék. A több mint 70 éves tibi márka is szolgál idén újdonsággal: a nyáron boltokba került tibi Classic tej- és étcsokoládé bár külsejében a régmúlt időket idézi, lágysága, finomsága, selymessége pedig már az idei első technológiai fejlesztések eredménye.