A tervező meg van győződve arról, hogy a tavalyi dizájnra már ráfért egy kis vérfrissítés, ezért rögtön három új külsővel jelentkezett az üdítőóriásnál a 2011-es Love it Light kampányhoz. Az új dizájn jellemző színei a fekete, a fehér és a magenta.
Nem az idei az első alkalom, hogy Lagerfeld a Coca-Colával karöltve dolgozik: a light kóla dizájnját tavaly is ő készítette. A divatguru neve mára szorosan összefonódott a light kólával, 2001-ben ugyanis részben ennek az italnak köszönhetően sikerült lefogynia. A tervező ezzel kapcsolatban elmondta, nagyon élvezi, hogy az emberek többsége azt hiszi, a fogyókúrája idején csak és kizárólag kólát ivott.
Persze ez így nem igaz: Lagerfeld a light kóla mellett párolt zöldségeket evett, így sikerült megszabadulnia súlyfeleslegétől – tudta meg a hir24.hu. (forrás: mmonline)