Ennek keretében 34 világító posztert (city light), 84 kisplakátot és 45 oszlopplakátot helyeztek ki Bécs forgalmas helyein és villamosmegállóiban. A plakátok a Szépművészeti Múzeum nagyszabású „A Mediciek fénykora” című kiállítását és a Budapest Winter Invasion kampányt népszerűsítik.
Az MT Zrt. marketingtevékenységében kiemelt jelentőséget tulajdonít a nagy turisztikai vonzerővel bíró kulturális események, rendezvények népszerűsítésének. Többek között a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF) szervezőivel is szorosan együttműködik a BTF és a Budapest Winter Invasion kampány együttes népszerűsítése érdekében. Ennek keretében például Németországban (Berlinben, Hamburgban, Münchenben, Stuttgartban és Frankfurtban) közlekednek csuklós buszok Budapestet, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a Szépművészeti Múzeumot és a Budapest Winter Invasion kampányt hirdetve.