A PepsiCo vállalatcsoport egészségügyi jelentésében huszonhét pontban összegzi, hogy miként növekszik majd a cég nyeresége az egészségesebb ételek eladásából 2020-ra. Csak az a baj, hogy az eddigi, erre vonatkozó ígéretek és tervek sem váltak be – írja a BrandRepublic.
Az egyik ilyen terv az volt, hogy a cukormentes italok terítését megnövelik a mozikban, vidámparkokban és kocsmákban, bárokban, de a Pepsi elismerte, hogy nem sikerült a kellő mértékben véghez vinni a kitűzött célt.
A másik, hogy a múlt szeptemberben elindított, fruktóz helyett nádcukrot használó Pepsi Raw-t visszavonták a piacról, mert a boltokban óriásit bukott.
A PepsiCo elismerte, hogy a terveik közül néhányat el kellett napolni, illetve le kellett venni a napirendről, mert a világpiaci trendek nem kedveztek az ügynek. (forrás: Brand Republic/Kreatív Online/Élelmiszer Online)