Német turisták a PA Touristik menetrendszerinti buszjáratán

Ünnepélyesen fogadták az első PA Touristik menetrendszeri buszjáratát kedden, április 5-én Hévízen, amelyen Németország különböző városaiból érkező vendégek ültek.

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. és Németország egyik legjelentősebb, gyógy- és wellness turizmusra szakosodott nagyvállalatának képviselői az érkezés előtt sajtótájékoztatón számoltak be sikeres együttműködésükről. Papp Gábor, Hévíz polgármestere a város fejlesztési terveit ismertette. Hazánk legfontosabb turisztikai küldő piaca Németország, az együttműködés célja, hogy közösen még több német vendéget csábítsanak hazánk gyógyhelyeire. A PA cégcsoport a magyar egészségturisztikai kínálatot egy 45 irodából álló utazási irodai és szervező hálózaton keresztül értékesíti. A sajtótájékoztatón Roland Grimm, a PA cégcsoport tulajdonostársa a cég munkájáról és közös terveikről beszélt, majd Mezősi Csilla, az MT Zrt. Egészségturizmus szakértője vázolta a német céggel való együttműködés állomásait. Turisztikai kiállításokon, szakmai rendezvényeken közösen tájékoztatást adtak a hazai egészségturisztikai kínálatról. A PA Touristik mostantól rendszeresen garantált busztranszfereket biztosít nyugat-magyarországi és balatoni gyógyhelyekre: Hévízre, Zalakarosra, Sárvárra és Bükfürdőre. Roland Grimm szerint heti rendszerességgel érkezik majd a busz, véleménye szerint cégük azért sikeres, mert a vendégeket háztól-házig szállítják, és a buszos idegenforgalom most fogja reneszánszát élni, mivel a buszok egyre komfortosabbak, és a környezettudatos gondolkodás is erősödik.

A Hévízi-tó előtt megálló busz német utasait meglepte a népes „fogadóbizottság”, Könnyid László, Hévíz város polgármester-helyettese ajándékkal lepte meg őket. Tama István, a Magyar Turizmus Zrt. nyugat-dunántúli regionális marketing igazgatója szerint még kevesen tudják, milyen nagyszerű dolog történt, és milyen nagy lehetőségeket rejt magában az együttműködés.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.