Holiday Beach (Budapest)
A honlap jól használható, még a hotel alaprajza is megtalálható itt. E-mailes megkeresésre szinte azonnal reagáltak, kedvesen és tartalmasan, és ösztönözték az érdeklődőt arra, hogy személyesen is felkeresse a szállodát. Karácsonyi ajánlattal még nem készültek a telefonálás idején, november közepén, de kreatív műsort állítottak össze szilveszterre. Az emailre visszatérve, nem említették, hogy nem készültek karácsonyi ajánlattal, egyszerűen csak csatoltak egy szilveszterit. Így nem lett kiváló az eredmény, de jó értékelést kapott.
Általános értékelés: 4,4 Teljesítmény: 71%Hasik Hotel (Döbrönte)
A honlapon a megközelítés nagyon jól fel volt tüntetve, így ezt a tesztelőnk pozitívumként említette. A shopper részletes leírást kapott a szilveszteri programról emailen, amely minden lényeges dolgot tartalmazott. Telefonon kedvesek voltak, mindent elmondtak. A beszélgetés alapján szívesen eltöltene az ember itt néhány napot, csak kár, hogy karácsonykor zárva vannak. Ha a szálloda munkatársa ösztönözte volna az érdeklődőt, hogy személyesen is keresse fel őket, jobb eredménnyel büszkélkedhetne, de így is szépen teljesített.
Általános értékelés: 4,3 Teljesítmény: 85%Sopron Hotel (Sopron)
Karácsonyra nincsen külön programjuk, de a „téli csomagot” illetve a „wellnesscsomagot” is igénybe lehet venni karácsonykor, mivel szenteste is nyitva vannak, kivéve az éttermet, mert az csak kora délutánig üzemel. A honlap megfelelő, a telefonos ügyintézéssel együtt. Itt átkapcsolták az érdeklődőt, és a recepción kapta meg a számára hasznos információkat. Az érdeklődést ugyan nem köszönték meg tesztelőnknek a Sopron Hotelben, de így is, 70% feletti eredményt ért el összességében a szálloda, ami jónak mondható.
Általános értékelés: 4,4 Teljesítmény: 75%Garden Hotel (Szolnok)
Összesen három e-mailt kellett írni, mert az első kettő hibaüzenettel jött vissza, pedig azok a címek is a honlapon találhatók. A válaszra így is sokat kellett várni, de végül megérkezett (néhány nap múlva), és kielégítően tartalmazta az információkat. Tetszett a shoppernek, hogy van külön szilveszteri programjuk, szállásfoglalástól függetlenül. A honlap színvonalas, de a design annyira nem jó. Nincs viszont programjuk karácsonyra, bár nyitva tartanak.
Általános értékelés: 4,1 Teljesítmény: 80%Rogner Hotel (Hévíz)
Válasz e-mail itt is érkezett, csatolmányokkal együtt, bár már szabad szobájuk nincsen a szilveszteri időszakra. A telefont felvevő hölgynek nagyon kedves hangja volt, de egy kicsit úgy tűnt, mintha prospektusból olvasna fel mindent, de ez nem volt zavaró. Szimpatikusnak tartja a tesztelő, hogy a vendégek kéréseinek próbálnak eleget tenni. A karácsonyi ajánlatuk fantasztikus, mindenkire gondoltak: gyerekekre, felnőttekre (forralt borral és szentmisével). Shopperünk csak ajánlani tudja mindenkinek.
Általános értékelés: 4,3 Teljesítmény: 90%Silver Hotel (Hajdúszoboszló)
Egy órán belül az e-mailre válaszoltak, csatolták is karácsonyi ajánlatunkat. Kicsit zavaró, hogy a hotel logója benne van a levélben. A telefonálás nem zajlott gördülékenyen. Első hívásra átkapcsoltak a szobafoglaláshoz, itt 15-ször csengett ki, majd újra kellett tárcsázni a számot. Harmadszorra sikerült beszélni valakivel, és minden információ elhangzott. A karácsonyi ajánlat meggyőző, és az ár is korrekt. Tesztelőnk végső véleménye: „Ha rajtam múlna, már le is foglaltam volna egy szobát a Silver Hotelben.”
Általános értékelés: 4,4 Teljesítmény: 75%Technika
A tesztelőknek az alábbi fő szempontok szerint kellett értékelniük az irodákat:
Internetes elérhetőség, telefonos ügyintézés, információadás, általános értékelés.
A százalékos eredmények a fenti blokkok, összesen 23 szempont szerinti értékelése alapján születtek. Shoppereink ezen felül 1–5 terjedő skálán (1 – elégtelen, 5 – kiváló) is értékelték megadott szempont szerint a szállodákat, a tesztelés során szerzett tapasztalataik alapján. Az eredmény csupán az egyetlen statikus mintavételnek az eredménye.
Megjegyzés
A vizsgálat eredményei a Smart Research International tulajdonát képezik, amelyről részletesebb adatok nem hozzáférhetőek. A vizsgálatot a Turizmus Trend megbízásából a Smart Research International végzi.