A legegyszerűbb az új évet új külsővel kezdeni. Ha olvasóink belelapoznak a Turizmus Trendbe, láthatják, hogy 2010-ben mi is megújultunk. 2004 decemberében indult a lap - amelynek elődeire, a Heti Turizmusra, majd a 2heti Turizmusra talán az idősebbek még emlékeznek –, és tény, hogy azóta nem sokat változtattunk a lap külalakján. Akkoriban, azt gondolom, némiképp megelőztük korunkat, és egy viszonylag száraz műfajban, a szaklappiacon igyekeztünk a tartalmas cikkeket színvonalas, érdekes külsőbe csomagolni.
De hat év után eljött az idő, hogy – elnézést a hasonlatért – kívánatosabbá tegyük magunkat. Remélem, hogy sikerült is. Elsődleges célunk a ráncfelvarrással az volt, hogy még könnyebben olvasható, forgatható, szerethető lapot adjunk az Önök kezébe. Több képet, nagyobb illusztrációkat igyekszünk használni a jövőben, és megpróbálunk tömörebben fogalmazni, hogy ne vesszen el a kedves olvasó a „betűtengerben”.
Bízom benne, hogy megújult külsőnk elnyeri az Ön tetszését is. Természetesen a divatos külső nem azt a célt szolgálja, hogy eltakarja a gyengébb tartalmat. Épp ellenkezőleg: mi ezután is igyekszünk a szakma legaktuálisabb kérdéseivel problémaközpontú módon foglalkozni. Ez évi első számunkban éppen ezért olvashatnak a legfrissebb adóváltozásokról, a nyugat-balkáni országok turisztikai potenciáljáról, az aktuális vidéki szállodafejlesztésekről, bemutatjuk a hamarosan megnyíló Alta Moda Hotel igazgatóját, Sárkány Pétert, elkalauzoljuk Önöket Varsóba és Dél-Erdélybe, és arról is olvashatnak, milyen irányba tart Miskolc turizmusa. Ha észrevétele, ötlete van lapunkkal kapcsolatban, bátran írjon nekünk.
Várjuk véleményét a [email protected] e-mail címre.