A hírek szerint a Pernod Ricard már több ügynökséget is megkeresett, hogy vegyen részt a tenderen. A folyamatot a társaság svéd főhadiszállásáról vezénylik le, és az Absolut kivételével a cég összes vodka márkája hirdetési feladataira vonatkozik, vagyis a győztesnek a Wyborowa, a Luksusowa és a Fris Vodka népszerűsítése lesz a feladata.
A Pernod Ricard korábban projektekhez választott ügynökséget, de most úgy tudni, hogy azzal akarja növelni a márkaismertséget, hogy egyetlen ügynökség kezébe adja a marketing feladatokat.
A portfólió pedig vonzó, hiszen a Wyborowa az egyik legrégebbi lengyel vodka, és 2009-ben a vodkák közül ennek a márkának nőtt a leggyorsabban az értkesítése Európában. A Luksusowa szintén lengyel, és Lengyelországban az egyik legkelendőbb vodkafajta. A dán Fris Vodka a közelmúltban vált népszerűvé az Egyesült Államokban is.(Marketing&Media)