A közelmúltban azonban bejelentették, hogy az összeolvadás felgyorsul, és egy közös, jelenleg még titokban tartott márkanév alatt egyesül a két szállító.
Nagyobb hangsúlyt kapnak a jövőben Európa jelentős gazdasági központjai, továbbá a közép- és hosszú távú utak. Tárgyalások folynak arról, hogy az egyesült légiszállító bekapcsolódik az afrikai helyi légitársaságok belső hálózatába. Továbbra is Brüsszel Zavantem repülőtere marad a légitársaság központja. Tavaly a két légitársaság összesen 5,2 millió utast szállított járatain, a Virgin átlagos helykihasználtsága 79,8, az SN Brussels-é 61%-os volt, a 2005-ös évben az SN Airholding csoport 12 millió eurós bevételre tett szert. Az egyesült légitársaságnál megszűnik a business osztály, ehelyett egy emelt szintű turista- és egy „fapados” osztályt alakítanak ki az európai járatokon. Budapest is stratégiai célpont, így várhatóan már a téli menetrendi időszaktól az üzleti forgalomnak jobban kedvező pluszjáratokat kap – közölte lapunkkal Földvári András az SN Brussels country menedzsere.