A zrt. jelenlegi programjának középpontjában a Bőcsön, illetve környékén élő munkavállalók, valamint családtagjaik jó közérzetét és kellemes környezetét alapvetően befolyásoló, meghatározó témák állnak. „A „Sörfőző a szomszédom” program az embereinkért és a környezetünkért vállalt felelősségünket foglalja össze, illetve keretet ad arra, hogy a települések vezetőivel, és egyéb szervezetekkel közreműködve megtaláljuk a továbblépés legfontosabb területeit” – mondta el Derek Hopkins. Az adományozáshoz rendelkezésre álló források szétosztására egy pályázati rendszert vezetnek be. Ehhez a vállalat dolgozóiból összeáll egy bizottság, amelynek hatáskörébe tartozik majd a beérkezett pályázatok értékelése, és a források szétosztása. A pályázati lehetőség részleteiről a környező települések vezetőit hamarosan írásban tájékoztatják. A környezeti hatások csökkentésére - szakszerű feltárás, elemzés, értékelés - a Borsodi Sörgyár Zrt. a WWF-fel, mint szakmai partnerrel tárgyal az együttműködésről a vállalat környezetében lévő 23 ha földterület rekultivációjáról . Ezen együttműködés részeként a WWF tiszai Nagy Ugrás programjának támogatójaként a vízi élet fontosságára, illetve a tiszta vízre kívánja felhívni a figyelmet, amely egyébként a sörfőzés egyik legfontosabb alapanyaga is. A találkozón a vállalat egy emléktábla elhelyezésével köszönte meg mindazok munkáját, akik hozzájárultak eddigi, 35 éves sikeres működéséhez. Az emléktáblát Derek Hopkins vezérigazgató és Arany József avatták fel, aki 35 éve a vállalat megbecsült munkatársa.
Sörfőző a szomszédom - program a társadalmi párbeszédhez
A Borsodi Sörgyár Zrt. „Sörfőző a szomszédom” címmel elindította a vállalat és a környezete közötti társadalmi párbeszédnek keretet adó programját. Az első találkozón, amelyen a környező települések vezetői, illetve más érintettek is részt vettek, Derek Hopkins, a Borsodi Sörgyár Zrt. vezérigazgatója beszámolt a cég korábbi, régióban zajló társadalmi szerepvállalásáról (szociális támogatások, környezetet károsító hatások csökkentése, illetve megszüntetése), majd ismertette új programjukat.
Egy korty Ázsia reggelire
Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.