A Starbucks Corporation harmadik negyedévről szóló beszámolója szerint a kávézólánc rekorderedménnyel zárta az időszakot. Az Egyesült Államok szegmense 9%-os, míg a nemzetközi szegmens 20%-os bevétel-növekedést produkált a bázisidőszakhoz képest, mely éves szinten összesen 10%-os növekedést jelent. A felhalmozási bevétel a 2010. évi eredményhez képest 26%-os növekedést mutat, az árbevétel-arányos működési eredmény 14,8%-os értéke pedig 180 bázispontos emelkedést jelent.
A nagyvállalat 2011-ben összesen 600 kávézót tervez nyitni világszerte, míg 2012-es terjeszkedési céljai szerint a következő évben 800 új egységgel bővül a lánc. A Starbucks a tervek szerint mind 2011-ben, mind 2012-ben éves szinten 10%-os bevétel-növekedést céloz.
„Ezek az eredmények az új és egyedülálló üzleti modellünkből fakadó erőt és különleges globális potenciált mutatják. A Starbucks sohasem volt egészségesebb, közelebb a vásárlóihoz és partnereihez, vagy jobb pozícióban az előttünk álló üzleti lehetőségek felé vezető úton” – mondta Howard Schultz, elnök-vezérigazgató.
A nemzetközi sikerekre épülő expanziós terveknek megfelelően a Starbucks Magyarországon is továbbterjeszkedik: a Westend, a Mammut és a Király utca után legújabb, negyedik magyarországi kávézóját a Széna téren nyitja meg augusztus 3-án. Az új, artisan stílusban kialakított kávéház 224 négyzetméteren, 84 ülőhellyel, otthonos környezetben várja a kávékedvelő közönséget. Az új Starbucks üzlet ideális a munkahely/iskola és az otthon utáni úgynevezett „harmadik hely” szerepére, ahol a vendégek kellemesen, egy jó kávé mellett tölthetik el idejüket, pihenhetnek, olvashatnak, tanulhatnak vagy barátaikkal találkozhatnak, és részesei lehetnek az igazi Starbucks Élménynek.