Az arculatváltás mögött meghúzódó ötlet az utazási irodák, tanácsadók és más iparági szakemberek felbecsülhetetlen szerepének tiszteletben tartása világszerte.
A RateHawk szerint ezek az emberek olyan meg nem nevezett szuperhősök, akik nap mint nap leküzdik a kihívásokat, alkalmazkodnak az állandóan változó környezethez, és folyamatosan felülmúlják az elvárásokat, ügyfeleik maximális elégedettségét biztosítva. A világjárvány okozta válság tovább nehezítette a helyzetet, mivel az ágazatnak sürgősen olyan szintű digitális transzformációt kellett végrehajtania, amelyhez általában évekre lenne szükség. Az utazási irodák arra kényszerültek, hogy a távolságtartás világában újragondolják az ügyfelekkel és az ellátási lánccal folytatott interakciókat, és felgyorsítsák a digitális technológiák mindennapi működésükbe történő integrálását. A RateHawk folyamatosan figyeli és azonosítja az utazási szakemberekkel szemben támasztott magas követelményeket, és továbbra is töretlenül elkötelezett olyan eszközök és technológiák fejlesztése iránt, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan szuperügynöki státuszba emeljék őket.
Felix Shpilman, az Emerging Travel Group, a RateHawk anyavállalatának vezérigazgatója elmondta: „Az arculatváltás a RateHawk természetes fejlődését tükrözi. A RateHawk hét éves fennállása alatt egy B2B szállodafoglalási rendszerből modern élvonalbeli platformmá fejlődött, amely a piac egyik legbővebb szálloda kínálata mellett az utazási szolgáltatások átfogó skáláját nyújtja. Ami megkülönböztet bennünket a többiektől, az a termékközpontú digitális hálózati felépítésünk, amely irányítja minden lépésünket a törekvéseink elérése érdekében.
Ez az előremutató gondolkodásmód teszi lehetővé a RateHawk számára hogy innovációt hozzon egy olyan iparágba, amely hagyományosan ellenállt a változásoknak és korlátozott online jelenléttel rendelkezett.”
„Célunk, hogy megszabadítsuk partnereinket az önálló digitális bevezetéssel járó nehézségektől. A RateHawk folyamatosan törekszik az aktív együttműködésre partnereivel, hogy termékeit az ő specifikus igényeikhez igazítsa. Olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek lehetővé teszik a szakemberek számára az utazási szolgáltatás-értékesítés bővítését, olyan megoldások bevezetését, amelyek segítségével távolról végezhetik üzleti tevékenységüket, új fizetési módok és eljárások bevezetését, miközben kivételes ügyfélszolgáltatást biztosítunk. A RateHawknak köszönhetően a partnerek biztosak lehetnek abban, hogy nincsenek egyedül kihívásokkal teli szakmájukban – első osztályú termékekkel és szakmai segítséggel teljes mértékben támogatjuk őket. Az arculatváltásunk ezeket az újszerű erőfeszítéseket tükrözi” – tette hozzá Felix Shpilman.
Az új vizuális márkaarculat fekete-sárga színekben jelenik meg, amely megőrzi a RateHawk bevált örökségét, miközben élénkebbé és emlékezetesebbé teszi azt. A márka elsődleges sárga színe, amely az energiát, az érzelmeket és a lelkesedést szimbolizálja, új, világosabb és dinamikusabb árnyalatot kapott.
A megújult logó megőrzi az eredeti design folytonosságát, és továbbra is a hagyományos sólyom képét tartalmazza, amelyről a RateHawk a nevét kapta. Mint egy vadászó sólyom, amely felülről méri fel a tájat, a RateHawk lehetőséget ad az utazási irodáknak, hogy kitárják szárnyaikat és szélesítsük látókörüket, lehetővé téve számukra, hogy hatékonyan célozzák meg az üzleti ajánlatokat, és a legjobb árakat és ajánlatokat nyújtsák ügyfeleiknek. Az új logó körvonala fokozott magabiztosságot és határozottságot fejez ki, és harmonikusan illeszkedik a sólyom szimbólumhoz.
A sárga reflektor új elemet hoz a formatervezési rendszerbe. Erőteljes áramlás szimbólumaként szolgál, amely a RateHawk partnereit energiával tölti fel, különleges képességekkel ruházza fel őket, és lehetővé teszi számukra, hogy a munkájuk során az élre törjenek.
A változásokat tükröző új RateHawk weboldal 2023. november 6-án került bemutatásra, míg a arculatváltás fizikailag elsőként a 2023. november 6. és 8. között megrendezésre kerülő londoni World Travel Marketen volt látható. Az új arculattal ellátott platform lokalizált változatai 2023 november folyamán jelennek meg.
A Ratehawk az Emerging Travel Group, egy globális utazási vállalat leányvállalata. Az Emerging Travel Group 80 országban több mint 2600 alkalmazottat foglalkoztató, sokszínű csapatával 2022-re 1 milliárd dolláros nettó árbevételt ért el.
A RateHawk világszerte több mint 500 szakembert foglalkoztat kereskedelmi munkakörökben. Irodái Londonban, Berlinben, Milánóban, Lisszabonban, Varsóban, Dubaiban, Limassolban és Wilmingtonban működnek. A platformot világszerte több mint 54 000 utazási szakember használja. 2023 első három negyedévében a RateHawk nettó foglalási értéke több mint 100 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest.
A platform a piac egyik legkiterjedtebb szálloda készletét tartalmazza, 210 beszállítótól gondosan összesített és összeválogatott 2,2 millió szállással, továbbá 80 000 közvetlen szállodai szerződéssel, valamint több mint 350 légitársaság járata és 150 ország transzfere érhető el a rendszerben. A RateHawk API-n keresztül hatékonyan terjeszti szálloda katalógusát globális online utazási irodák (OTA-k), utazásszervezők és technológiai cégek számára is.
Forrás: RateHawk