Teljes megújulás a RateHawk-nál

A RateHawk.com, az utazási szakemberek részére fejlesztett szállodák, repülőjegyek és transzferek online foglalására szolgáló rendszer, bejelentette nagyszabású arculatváltását, amely új vállalati imázst, marketingstratégia újragondolását és új logó bemutatását foglalja magában. Az új arculatot hivatalosan a londoni World Travel Marketen mutatták be.

Az arculatváltás mögött meghúzódó ötlet az utazási irodák, tanácsadók és más iparági szakemberek felbecsülhetetlen szerepének tiszteletben tartása világszerte.

A RateHawk szerint ezek az emberek olyan meg nem nevezett szuperhősök, akik nap mint nap  leküzdik a kihívásokat, alkalmazkodnak az állandóan változó környezethez, és folyamatosan felülmúlják az elvárásokat, ügyfeleik maximális elégedettségét biztosítva. A világjárvány okozta válság tovább nehezítette a helyzetet, mivel az ágazatnak sürgősen olyan szintű digitális transzformációt kellett végrehajtania, amelyhez általában évekre lenne szükség.  Az utazási irodák arra kényszerültek, hogy a távolságtartás világában újragondolják az ügyfelekkel és az ellátási lánccal folytatott interakciókat, és felgyorsítsák a digitális technológiák mindennapi működésükbe történő integrálását. A RateHawk folyamatosan figyeli és azonosítja az utazási szakemberekkel szemben támasztott magas követelményeket, és továbbra is töretlenül elkötelezett olyan eszközök és technológiák fejlesztése iránt, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan szuperügynöki státuszba emeljék őket.

Felix Shpilman, az Emerging Travel Group, a RateHawk anyavállalatának vezérigazgatója elmondta: „Az arculatváltás a RateHawk természetes fejlődését tükrözi. A RateHawk hét éves fennállása alatt egy B2B szállodafoglalási rendszerből modern élvonalbeli platformmá fejlődött, amely a piac egyik legbővebb szálloda kínálata mellett az utazási szolgáltatások átfogó skáláját nyújtja. Ami megkülönböztet bennünket a többiektől, az a termékközpontú digitális hálózati felépítésünk, amely irányítja minden lépésünket a törekvéseink elérése érdekében.

Ez az előremutató gondolkodásmód teszi lehetővé a RateHawk számára hogy innovációt hozzon egy olyan iparágba, amely hagyományosan ellenállt a változásoknak és korlátozott online jelenléttel rendelkezett.”

„Célunk, hogy megszabadítsuk partnereinket az önálló digitális bevezetéssel járó nehézségektől. A RateHawk folyamatosan törekszik az aktív együttműködésre partnereivel, hogy termékeit az ő specifikus igényeikhez igazítsa. Olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek lehetővé teszik a szakemberek számára az utazási szolgáltatás-értékesítés bővítését, olyan megoldások bevezetését, amelyek segítségével távolról végezhetik üzleti tevékenységüket, új fizetési módok és eljárások bevezetését, miközben kivételes ügyfélszolgáltatást biztosítunk. A RateHawknak köszönhetően a partnerek biztosak lehetnek abban, hogy nincsenek egyedül kihívásokkal teli szakmájukban – első osztályú termékekkel és szakmai segítséggel teljes mértékben támogatjuk őket. Az arculatváltásunk ezeket az újszerű erőfeszítéseket tükrözi” – tette hozzá Felix Shpilman.

Az új vizuális márkaarculat fekete-sárga színekben jelenik meg, amely megőrzi a RateHawk bevált örökségét, miközben élénkebbé és emlékezetesebbé teszi azt. A márka elsődleges sárga színe, amely az energiát, az érzelmeket és a lelkesedést szimbolizálja, új, világosabb és dinamikusabb árnyalatot kapott.

A megújult logó megőrzi az eredeti design folytonosságát, és továbbra is a hagyományos sólyom képét tartalmazza, amelyről a RateHawk a nevét kapta. Mint egy vadászó sólyom, amely felülről méri fel a tájat, a RateHawk lehetőséget ad az utazási irodáknak, hogy kitárják szárnyaikat és szélesítsük látókörüket, lehetővé téve számukra, hogy hatékonyan célozzák meg az üzleti ajánlatokat, és a legjobb árakat és ajánlatokat nyújtsák ügyfeleiknek. Az új logó körvonala fokozott magabiztosságot és határozottságot fejez ki, és harmonikusan illeszkedik a sólyom szimbólumhoz.

A sárga reflektor új elemet hoz a formatervezési rendszerbe. Erőteljes áramlás szimbólumaként szolgál, amely a RateHawk partnereit energiával tölti fel, különleges képességekkel ruházza fel őket, és lehetővé teszi számukra, hogy a munkájuk során az élre törjenek.

A változásokat tükröző új RateHawk weboldal 2023. november 6-án került bemutatásra, míg a arculatváltás  fizikailag elsőként a 2023. november 6. és 8. között megrendezésre kerülő  londoni World Travel Marketen volt látható.  Az új arculattal ellátott platform lokalizált változatai 2023 november folyamán jelennek meg.

A Ratehawk az Emerging Travel Group, egy  globális utazási vállalat leányvállalata. Az Emerging Travel Group 80 országban több mint 2600 alkalmazottat foglalkoztató, sokszínű csapatával 2022-re 1 milliárd dolláros nettó árbevételt ért el.

A RateHawk világszerte több mint 500 szakembert foglalkoztat kereskedelmi munkakörökben. Irodái Londonban, Berlinben, Milánóban, Lisszabonban, Varsóban, Dubaiban, Limassolban és Wilmingtonban működnek. A platformot világszerte több mint 54 000 utazási szakember használja. 2023 első három negyedévében a RateHawk nettó foglalási értéke több mint 100 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest.

 

A platform a piac egyik legkiterjedtebb szálloda készletét tartalmazza, 210 beszállítótól gondosan összesített és összeválogatott 2,2 millió szállással, továbbá 80 000 közvetlen szállodai szerződéssel, valamint több mint 350 légitársaság járata és 150 ország transzfere érhető el a rendszerben. A RateHawk API-n keresztül hatékonyan terjeszti szálloda katalógusát globális online utazási irodák (OTA-k), utazásszervezők és technológiai cégek számára is.

Forrás: RateHawk


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.