A SIÓ-ECKES az elmúlt hónapban lezajlott meghívásos tenderének célja annak a stratégiai ügynökségnek a kiválasztása volt, amelyik a cég hosszú távú piaci tevékenység alapjainak lefektetésében vesz részt. Az együttműködési és együttgondolkodási folyamatokra vonatkozó egyfordulós pályázaton a meghívottak magas színvonalú, hatékony metodológiát bemutató ajánlatai közül a DDB kapta meg a megbízást.
Aniot Dávid, a SIÓ-ECKES marketing igazgatója elmondta: a Tordai Péter vezette projekt teamre a szakmailag megalapozott gondolkodásmódjuk, releváns referenciáik valamint elhivatott hozzáállásuk miatt esett a választás.
A SIÓ-ECKES márkaportfoliójában tartoznak a SIÓ klasszikus gyümölcslevei mellett megtalálható SIÓ Fresh&Fruit gyümölcs italok, PET palackos SIÓ Prémium juice-ok és gyümölcsnektárok, a gyermekek által kedvelt SIÓ VitaTigris Gyümölcspürék és gyümölcsitalok, az idén sikeresen bevezetett SIÓ Gyümölcs Szörp termékválaszték és a hamarosan polcokra kerülő Frissen Préselt levek. A cég komoly hangsúlyt fektet a nemzetközi Hohes C és YO szörp márkák fejlesztésére is. A SIÓ-ECKES Kft. Magyarország piacvezető gyümölcslé gyártója, éves forgalma mintegy 20 milliárd forint, értékbeni piaci részesedése 28 százalék. Magyarország legnagyobb egyik gyümölcsfeldolgozójaként mintegy 12-15 ezer tonna magyar gyümölcs számára jelent biztos felvásárló erőt, ami gyümölcslevei egyedi, a hazai fogyasztók által kedvelt ízvilágát biztosítja.