2008 december 31-ig mintegy 7 millió (7.048.999 fő) turista látogatott Tunéziába, ami 4,2 %-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ezzel egyidőben az állami deviza-bevételek terén is pozitív tendencia figyelhető meg, az eredmény 3359 millió tunéziai dínár volt, szemben a 2007-es 3050 millió dínáros bevétellel, ami 10 %-os növekedést jelent (1 euro = 1,8 dínár). A magyar piacon is jelentős növekedés figyelhető meg. 2008-ban 58 000 magyar turista érkezett Tunéziába, ez a szám 1,2 %-os emelkedést jelent 2007-hez képest.
„Ezt az eredményt nagyon ígéretesnek látjuk annak fényében, hogy a gazdasági válság a piac minden szegmensére rányomja a bélyegét, és minden területen recesszió figyelhető meg” - hangsúlyozta Badreddine Rouissi, a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal magyarországi képviseletének igazgatója.
„Ami hivatalunk 2009-es tevékenységét illeti, idén is folytatjuk Tunéziát népszerűsítő exkluzív reklámkampányunkat Magyarország egész területén. Reklámkampányunk elemei a következőek: Tunéziát többek között városi óriásplakátok, metróhirdetések, rádió- és TV-szpotok, magazin-megjelenések, szaksajtóban olvasható cikkek és internetes bannerek fogják népszerűsíteni. 2009-ben 4 vásáron veszünk részt (Budapest, Debrecen, Miskolc, Kecskemét), 10 sajtóutat szervezünk a sajtó és a média képviselői számára, ahol mindig különböző turisztikai termékeket mutatunk be a résztvevőknek, hangsúlyt helyezve az olyan hiánypótló termékekre, mint például a golf, a thalasszoterápia, a trekking, a sivatagi, illetve a kulturális programok” -tette hozzá az igazgató.