Róna Iván, az MT Zrt. vezérigazgatója elmondta: a Torkos Csütörtök sikerét jól mutatja, hogy a résztvevő éttermek száma a kezdeti négyszázról az idén 1100-ra emelkedett. A marketingszervezet megbízásából készült felmérés szerint a vendégek több mint 90 százaléka várhatóan visszatér az általa meglátogatott étterembe, vagyis a vendéglátóegységek nagy része valószínűleg hosszabb távon is profitálhat az akcióból. A vendégek egyharmada már harmadik alkalommal használta ki a féláras lehetőséget, míg közel felük most torkoskodott először. A részvétel elsősorban a családok és barátok eseménye, az üzleti célú ebédek-vacsorák aránya nem érte el a tíz százalékot. Az éttermek 84 százaléka jelentős vendégforgalom-növekedésről számolt be, és 95 százalékuk szívesen venne részt egyéb hasonló akcióban. Az idén a betérő vendégek 86 százaléka tudott előre az akcióról, amelyben becslések szerint 180 ezer vendég vett részt. Az MT Zrt. promócióját a megkérdezettek 91 százaléka jónak találta; ez az elégedettségi arány lényegesen magasabb az előző évinél. Az ételek és italok minősége az ötből 4,78-as, az éttermek hangulata pedig 4,71-es értéket kapott. Az idén csupán 33 panasz érkezett, ebből 32 esetben az étterem nemcsak elismerte a hibát, de kompenzációt is felajánlott. Az akció jövőre február 26-án kerül megrendezésre.
Niklai Ákos, az MT Zrt. elnöke a Budapest Winter Invasion eddigi eredményeit foglalta össze. A téli akcióban 80 szolgáltató és 50 szálloda vesz részt. Egy hónappal a vége előtt a hármat fizet, négyet kap akció plusz húszezer vendégéjszakát eredményezett, amely időarányosan duplája az előző évinek. Nagyot lendített a promóció hatékonyságán, hogy a MALÉV, mint stratégiai partner, a oneworld szövetséget kihasználva a gyakori utazókat nagyobb számban és koncentrált módon érte el. Az akció több fedélzeti magazinban is szerepelt. A szállodaláncok tagjai saját hálózatukat is felhasználták a promócióra. 12 ezer utazási irodában óriásplakát hirdette Budapestet, de a külföldiek a BBC, a CNN és a CNBC csatornákon is láthattak a budapesti promóciót. A BWI honlapját idáig a tavalyi évhez képest négyszer annyian látogatták és a 140 ezer böngésző 700 ezer oldalt töltött le.