A Republic hosszútávú együttműködést kötött a Hotel Clarkkal, amelyet lapunk kiadója, a PPH Media által szervezett Gastro&Hotel Design Awards hazai és nemzetközi szakmai zsűrije is több ízben díjazott.
A Republic tájékoztatása szerint „az együttműködés célja egy olyan storytelling megalkotása, amely tükrözi a történelmi helyszínen alkotott modern épület múlttal és jelennel való találkozását. Fontos szempont továbbá, hogy ezt a márkaépítéshez használt storyt integráltan alkalmazhassa, a hotel épületegyüttesben üzemelő összes egység, mint például a Kiosk Buda, vagy a Leo bar. A Hotel Clark legösszehangoltabb külső motívuma, a Lánchidat megelevenítő 1650 darab oroszlánfej, amelynek jelenléte erőt és eleganciát sugároz. A Republic Group ezért egy egyedi külső és belső identitást is magába foglaló stratégiát alakított ki, amely alkalmas minden hazai és beutazó vendég megszólítására is".
A designnal kapcsolatos feladatok közé tartozik még az arculat frissítése, a hirdetések és master eDM-tervezése, illetve a promóciós anyagok. Oláh Alexandra vezetésével a digitális csapat pedig olyan feladatokért felel, mint a website teljes átalakítása, az online hirdetési és social stratégia kialakítása és annak folyamatos menedzselése, mérése.
„Nagyon örülünk, hogy a Hotel Clarkkal dolgozhatunk együtt, nem csak azért, mert egy nagyon izgalmas szereplő a szálloda piacon, hanem, mert a teljes online kommunikációs ökoszisztémájában részt vehetünk. Így igazán hatékony megoldásokat tudunk nyújtani a tervezéstől kezdve az utókommunikációig” – nyilatkozta Oláh Alexandra, a Republic Group digitális vezetője.
Forrás: Kreatív Online