Az akció lényege, hogy a hazai szálláshelyek téli, kedvezményes ajánlatai együtt jelennek meg a www.telenitthon.hu oldalon. A honlapot az MT Zrt. többek között a budapesti metrókban és villamosokon elhelyezett hirdetések segítségével ismerteti meg a nagyközönséggel. A ma kezdődő akcióhoz 41 település 78 szálláshelye csatlakozott. Mindannyian kedvezményes csomagajánlatokat kínálnak a honlap látogatóinak, két-, három-, négy- és ötcsillagos kategóriájú szállodáikban. Az internetes oldalon a kampányban részt vevő településekről szóló információ és időjárás előrejelzés segíti az érdeklődőket a megfelelő helyszín és szálloda kiválasztásában. Az ajánlatok között található vidéki és fővárosi, alacsonyabb és magas kategóriájú, gyógy- és wellness-szállodák kínálata is. A kedvezményes ajánlatokra a budapesti metrókban november 15-étől látható 200 plakát mellett, a fővárosi autóbuszok és villamosok oldalain és számos internetes oldalon elhelyezett hirdetések hívják fel a figyelmet.
Az akcióban résztvevő szolgáltatók közül az alsópáhoki négycsillagos Kolping Hotel Spa & Family Resort igazgatója, Baldauf Csaba lapunknak elmondta: nagy szükség van az ilyen akciókra a belföldi turisták megmozgatásához. A Kolpingnak már tavaly is sikeres volt a 3=4 kampánya. A szállodában ennek, valamint az időjárásnak köszönhetően 90 százalékos volt a foglaltság idén januárban. Az idei téli időszakban a 4=5 akcióval hasonlóan magas, 80-85 százalékos foglaltságot, valamint a tavalyinál valamivel magasabb átlagárat várnak.