Kisebb, 250ml-es kiszerelésben jelenik meg Nagy-Britanniában a Pepsi. Az üdítőgyártó Pepsi, Pepsi Max és Diet Pepsi márkáit hozza be az új, dobozos formátumban, és jövőre a 7UP bevezetését is tervezi. A kisebb termékváltozatok iránt főként a női fogyasztók körében mutatkozik igény - mutatta ki a Pepsi által végzett kutatás. A kisebb méretet nagyobb összecsomagolt mennyiséggel ellensúlyozzák: a negyedliteres dobozok 10, 12, 15, 18, 24, 30 és 36-os csomagban is kaphatók majd.
Mindeközben a tengerentúlon a Coca-Cola Light változata jelenik meg új külsőben. Az ott Diet Coke néven futó termék ősztől limitált szériában kapható, a márka új reklámkampányához kapcsolódóan A megújult dobozon a Diet Coke logójának egy része, kiemelten a "D" és a "k" betű látható a már jól ismert ezüst alapon. Az új designt tervező ügynökség szakembere, David Turner szerint a teljes név helyett megjelenített monogram, amely ugyanakkor felnagyított formában jelenik meg, a márka magabiztosságát tükrözi.
Az őszi csomagolás a novembertől elérhető karácsonyi dobozok megjelenéséig kapható az amerikai boltokban. (forrás: Marketinginfo)