Az image spot felvételei mintegy egy hónappal ezelőtt a Gellért-hegyen folytak, ám a filmen jelentős digitális utómunkát (CGI) is végeztek.
„Nem csupán a spot elején lévő komló növekedésének animációjáról volt szó, hanem annak a számos lámpásnak a röptetéséről is, amely a film végén különlegessé teszi az éjszakai budapesti látképet. Ezeket a dekorációs mécseseket ugyanis valójában nem lehetett szélnek ereszteni, így a digitális stúdióra várt a látvány megvalósítása” – avat be a kulisszatitkokba Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség account menedzsere.
A külföldi castinggal és magyar statiszták közreműködésével zajló forgatás azért is különleges volt, mert daruval egy óriási soft boxot emeltek a Citadellán lévő étterem fölé. Emiatt a helyszínen komoly átalakítási munkálatokat kellett elvégezni.
A vezető szövegíró Zöld Gergely, az art director Hurton Tamás, az opertőr Nagy András, a rendező Szász Attila volt. A spotot a Filmpartners Kft. kivitelezte.
A Dreher új image-kommunikációja a BTL-paletta teljes körű frissítését is magával vonta. Az arculati elemek – a key visualként szereplő többféle komló és a szlogen – valamennyi POS-anyagon helyet kapott. Összesen több mint 60 féle Horeca és retail eladáshelyi eszköz újratervezésére és gyártására volt szükség az elmúlt hónapokban, a hűtődekorációs elemektől kezdve az árjelzőkön át egészen a söralátétekig.
„Az új image-kommunikációt a márka a rendezvényeken is hangsúlyozza, többek között a Sziget Fesztiválon, ahol a Dreher az elmúlt évekhez hasonlóan, jelentős súllyal vesz részt” – tette hozzá Udvarev-Tóth Rita.