Az eddigi legnagyobb számú, több mint 400 résztvevővel zajlott múlt hét csütörtökön a Nagy Kreatív Nap és a Digital Festival közös konferenciája. Számos külföldi előadó mellett a rendezvényen bemutatkoztak azok a márkák is, amelyek a Kreatív olvasó szerint legsikeresebben kezelték a gazdasági válságot.
A rendezvényen a közönség nemcsak a szakmai előadásokat (melyekről itt és itt tudósítottunk) értékelte, hanem Litkai Gergely konferálását, a netwörkinget és a finom ételeket, főként a rétest. Jelen voltak továbbá olyan itthon még alig ismert technológiai újdonságok is, mint az e-könyvolvasók vagy épp Ipadek.
Letölthető prezentációk
- Litkai Gergely köszöntő beszéde
- A közösségi média márkaaktivitások mérhetősége - Bitter Brunó, Next Wave
- A diplomata folyosótól a diplomata pudingig - Mautner Zsófia, Chili & Vanília
- Nem látványos prezentáció csúnya betűtípussal - Litkai Gergely, Dumaszínház
- Mire használható egy magazinmárka? - Pintye László, Sanoma
- Hogyan lehetséges növekedés a gazdasági válság közepén? - Udvardy Dávid, Prezi.com
- Rézangyal 5 percben - Maros Róbert, Rézangyal
- Márkák iPhone-on - Sallai Péter, Ponte.hu
- Szemenszedett valóság - Soós Gergely, Neo interactive
- Hot Brands - Szávuly Krisztián, Sanoma
- Siker a gazdasági válságban - Matheidesz Réka, Wamp
- From viral video to branded content distribution - Claus Moseholm, Go Viral
- The Role of Digital In Creating Valued Brand Experiences 1. rész, 2. rész - Piers Guliar, Siegel+Gale
- National Branding - Paul Garrison, The Garrison Group
- From Madonna to Marmite - James Lanham, De Montfort University