A világszerte jól ismert márka újraértelmezésében a Carlsberg örökség és értékek kerülnek előtérbe, amelyet a ma aktív és kalandvágyó sörfogyasztóival kapcsolnak össze. A márka azt üzeni, hogy "tegyük oda magunkat és cselekedjünk jól", az erőfeszítéseket pedig egy Carlsberg elfogyasztásával jutalmazhatjuk. A multimédiás, tévéreklámmal is kombinált kampány szlogene "That calls for a Carlsberg", azaz "Ez egy Carlsberget kíván".
A Carlsberg vizuális megjelenését modernizálták, szélesítették az értékesítési csatornákat és teljesen új csomagolást vezettek be több mint 140 piacon. A Carlsberg híres zöld logóját jól ismerik szerte a világon, az értékesítés azonban nem tükrözi megfelelően ezt az ismertséget. A vállalat most ezt a rést kívánja csökkenteni az eladások növelésével.
A tervek szerint a sörgyár 2015-re megduplázza a bevételeit. A komoly fejlesztői csapat is hozzájárul a tervhez: legutóbbi eredményük egy újfajta árpa, amelynek magas a hozama, jobb sörhabot képez és tovább tartja frissen a sört. (forrás: Marketinginfo)