Valentin napi promo a Heinekennel

Egyedi és ötletes meglepetést talált ki a népszerű sörgyár a szeretet és szerelem ünnepére. Serenade néven alkalmazást indított az egyik legkedveltebb közösségi portálon, hogy összehozza az egymásra vágyókat, vagy csak egy jó tippet adjon a romantikus vallomáshoz - adta hírül a zene.hu.

A kezdeményezés a márka második nemzetközi, The Date, azaz a Randi című reklámfilmjén alapul. Az új alkalmazás személyre szabottan készít – humoros - szerenádot a kiszemelt hölgynek vagy úrnak, melyet aztán el is lehet küldeni a kedvesnek, egyben randira hívni őt.

A programot – mely húsz nyelven érhető el – úgy tervezték, hogy terjessze a szeretetet és mosolyt csaljon az emberek arcára. A Szerenádnak köszönhetően felnőtt fogyasztók milliói előtt áll nyitva a lehetőség, hogy részt vegyen és megalkossa saját szerenádját a Heineken Facebook oldalán.

Az alkalmazás része a sörgyártó Open Your Mind elnevezésű kampányának, amely nagyra becsüli és ösztöni a felnőttek fogyasztási szokásait. Azután látott napvilágot, hogy nemrég megjelent a The Datne című kampányfilm, melynek középpontjában egy férfi és egy nő legendás randevúja áll átszőve a ’60-as évek Bollywood számával, Jaan Pehechaan Ho by Mohammed Rafi-jával.

Az alkalmazás révén a megalkotott szerenádokat ugyanez a banda játsza el, hozzá egy kis videoklip is dukál. „A Szerenádot úgy tervezték, hogy leveszi azt a terhet az emberek válláról, amit a másik fél randira hívása jelent. Vicces, interaktív és garantáltan jó benyomást kelt” – mondta Cyril Charzat, a Global Heineken Brand vezetője. „Elkötelezettek vagyunk a felnőtt fogyasztóink irányába on és offline egyaránt. A Serenade egy pozitív példája annak, hogy is képzeljük mi ezt.” – tette hozzá.

A program – melyet egy reklámügynökséggel közösen fejlesztettek – képes arra, hogy csupán 4 kattintással hozzon létre személyre szabott randikérő meglepetést. Aki elküldi ezt a dalt választottjának, nincs más dolga, mint várni az igent, vagy a nemet a meghívásra. (zene.hu)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.