A kezdeményezés a márka második nemzetközi, The Date, azaz a Randi című reklámfilmjén alapul. Az új alkalmazás személyre szabottan készít – humoros - szerenádot a kiszemelt hölgynek vagy úrnak, melyet aztán el is lehet küldeni a kedvesnek, egyben randira hívni őt.
A programot – mely húsz nyelven érhető el – úgy tervezték, hogy terjessze a szeretetet és mosolyt csaljon az emberek arcára. A Szerenádnak köszönhetően felnőtt fogyasztók milliói előtt áll nyitva a lehetőség, hogy részt vegyen és megalkossa saját szerenádját a Heineken Facebook oldalán.
Az alkalmazás része a sörgyártó Open Your Mind elnevezésű kampányának, amely nagyra becsüli és ösztöni a felnőttek fogyasztási szokásait. Azután látott napvilágot, hogy nemrég megjelent a The Datne című kampányfilm, melynek középpontjában egy férfi és egy nő legendás randevúja áll átszőve a ’60-as évek Bollywood számával, Jaan Pehechaan Ho by Mohammed Rafi-jával.
Az alkalmazás révén a megalkotott szerenádokat ugyanez a banda játsza el, hozzá egy kis videoklip is dukál. „A Szerenádot úgy tervezték, hogy leveszi azt a terhet az emberek válláról, amit a másik fél randira hívása jelent. Vicces, interaktív és garantáltan jó benyomást kelt” – mondta Cyril Charzat, a Global Heineken Brand vezetője. „Elkötelezettek vagyunk a felnőtt fogyasztóink irányába on és offline egyaránt. A Serenade egy pozitív példája annak, hogy is képzeljük mi ezt.” – tette hozzá.
A program – melyet egy reklámügynökséggel közösen fejlesztettek – képes arra, hogy csupán 4 kattintással hozzon létre személyre szabott randikérő meglepetést. Aki elküldi ezt a dalt választottjának, nincs más dolga, mint várni az igent, vagy a nemet a meghívásra. (zene.hu)