A promóció keretében az ahhoz csatlakozó márkasörözőkben májustól októberig minden pénteken egy pohár áráért egy korsó Arany Ászok sört kaphatott a vendég. A Dreher Sörgyártó Zrt. vállalkozásfejlesztési igazgatója, Kovács Sándor Lóránt sikeresnek értékelte a kezdeményezést, mert mint elmondta, a 2006 óta tapasztalható folyamatos visszaesés tendenciája 2011-ben megfordult, és öt év után először emelkedett a sörfogyasztás mértéke Magyarországon.
„Az átlagosan 7 százalékos növekedésből a kiskereskedelem 8, míg a vendéglátó szektor 6 százalékkal vette ki a részét” – mondta el Kovács Sándor Lóránt, aki az Ipsos felmérésére hivatkozva hozzátette, hogy a korábban otthon sörözők egyharmada választotta az eltelt időszakban inkább a vendéglátóhelyi fogyasztást.
A promóció „kitalálói” örömmel nyugtázták, hogy az együttműködő vendéglátóhelyek ötöde hozzátett az akcióhoz, bográcsozással vagy karaoke műsorral növelve az „Aranypéntek” vonzerejét. titkolták, hogy a sikerben része volt a kifejezetten sörfogyasztást ösztönző időjárásnak, valamint annak, hogy a sör adótartalma (eddig) nem emelkedett az idei esztendőben, ezért az általános drágulás közepette a sör relatíve olcsóbb termékké vált.
„Az akciónak is köszönhetően a Dreher megerősítette piacvezető szerepét – mondta a vállalkozásfejlesztési igazgató -, és az „Aranypéntek hatására az Arany Ászok márkánk lett a legnépszerűbb a csapolt sörök között.”
A promóció üzleti eredményeiről az érdekeltek csak annyit mondtak: az idei esztendő az invesztíció éve volt, a siker pedig magasra helyezte a mércét egy esetleges jövő évi folytatás esetén. Az akcióban részt vevő vendéglátóhelyek képviselői elégedetten értékelték az eltelt hat hónapot, volt, ahol a korábbiakhoz képest három-négyszeresére növekedett az eladott sör mennyisége, de beszámoltak olyan sörözőről is, ahol az „Aranypénteket” kiterjesztették szombat-vasárnapra is.
A Dreher Sörgyárak Zrt. „Aranypéntek” promóciójában több mint 2300 magyarországi söröző vett részt.
Véget ér az Aranypéntek promóció
A héten utoljára aranyozódik be a sör szerelmeseinek a pénteki nap, véget ér a Dreher Sörgyárak Zrt. fél éves „Aranypéntek” akciója.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.