Januárban Nyugat-Dunántúl, februárban Észak-Alföld, márciusban Dél-Alföld, áprilisban Közép-Dunántúl, szeptemberben Észak-Magyarország, októberben Dél-Dunántúl, decemberben Budapest-Közép-Dunavidék régióinak termál-gyógyszállói akciós kedvezménnyel csábítják a vendégeket. Valamennyi régió külön kiadványban sorolja fel a kedvezményes akcióhoz csatlakozott szállás- és fürdőhelyeket. Májustól augusztusig a természetes vizeké lesz a főszerep.
Dr. Dénes Tibor, Sárvár polgármestere szerint a város valóban a legmegfelelőbb helyszín a kampányév nyitásához, hiszen a felszíni vizekben, ásványvizekben és gyógyvizekben egyaránt gazdag üdülőhely hatalmas fejlődésen ment keresztül az utóbbi években.
Walter Dezső, a Nyugat-Dunántúli RIB elnöke kiemelte, hogy a schengeni határnyitás után ez a régió vált az ország nyugati kapujává.
Dr. Niklai Ákos, az Magyar Turizmus Zrt. elnöke ismertette a kampányévet megelőző kutatás eredményét. Az 1000 fős reprezentatív felmérés igazolta, hogy a belföldi főutazások leggyakoribb motivációja (39,7%) a vízparti üdülés, az egészségmegőrzést, ill. a gyógykezelést, mint fő motivációt pedig az utazók 10 százaléka jelölte meg. Az egészségtudatosság fontosságának felismerése folyamatosan nő a lakosság körében. Magyarország 56 gyógy- és 59 wellness-szállodájában (ami a szállodai férőhely-kapacitás 20 százaléka) dinamikusan nő a forgalom.
Az év tematikájának kiválasztásával egyetért a turisztikai szakma is, tette hozzá dr. Róna Iván, az MT Zrt. vezérigazgatója, hiszen megfelelő marketingmunkával támogatni kell az utóbbi évek és a jövőben tervezett fejlesztések következtében örvendetesen megszaporodott számú termál-gyógyszállók és fürdők töltését. Az idei kampányévtől azt várják, hogy a vendégéjszakák száma 2008-ban elérje a 20 milliót. A reklámakciókban korszerű, a nagyközönséget elérő eszközöket vetnek be (website, falinaptár, óriásplakátok, országos lapokba befűzött mellékletek, nagyközönség vásárok). Már megjelent az MT Zrt. 2008-as, a gyógy-wellness üdülési ajánlatokat és a vízi túrákat országos szinten összefoglaló kiadványa.
A kampányév első hónapja sikert hozott: több mint 1500 vendégéjszakát töltöttek el a Nyugat-dunántúli régióban. Februárban az észak- alföldi termál-gyógyvíz ajánlatok állnak a középpontban, a 29, kedvezményt nyújtó egészségturisztikai létesítményről külön kiadványban, az Itthon Otthon van programajánló februári számában, szak- és napilapokban és természetesen az országos honlapon (www.vizekeve.hu) tájékoztatnak.