Ahogy korábban írtunk róla 2008-ban is folytatja tematikus évad koncepcióját a magyar lakosság felé irányuló kommunikációjában a Magyar Turizmus Zrt. Idén a vizet állítja belföldi marketingtevékenységének fókuszába. A „Vizek Éve” kampány télen, tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségek népszerűsítésére helyezi a hangsúlyt. A hajdúszoboszlói tájékoztató apropóját az adta, hogy februárban az észak-alföldi régió 28 szolgáltatójánál a negyedik éjszakát ajándékba kapják hétfőtől csütörtökig a szállást foglalók. A 3=4 akcióhoz a Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő is csatlakozott fürdőbelépőjére vonatkozóan. A Magyar Turizmus Zrt. a 3=4 akciót a magyarországi turizmus időbeli koncentráltságának csökkentésére hirdette meg, és egész évben kiemelt hangsúlyt fektet a szálláshelyek hét közbeni forgalmának növelésére irányuló akciók szervezésére. Az akcióhoz csatlakozott szolgáltatók listáját az érdeklődők a www.vizekeve.hu weboldalon érhetik el, valamint az MT Zrt. 40 ezer példányban 12 oldalas tájékoztató füzetet is megjelentet, amelyben a csatlakozott partnerek ajánlatai kaptak helyet. A kiadvány a Népszabadság (budapesti előfizetőknek), az Észak-Magyarország, valamint az irodaházakban terjesztésre kerülő Metró lapokba került behúzásra.
A „Vizek Éve” kampányhoz kapcsolódóan a Magyar Turizmus Zrt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság a közeljövőben két – kifejezetten - vendégforgalom növelő akciót indít. Tavaszi és őszi „Gyógyító vizeink” elnevezésű ismeretterjesztő kampány során a régiós gyógyvizek jótékony hatásai kerülnek előtérbe. Szintén tavasszal és ősszel a „Kényeztető wellness” kampány keretében a pihenésre, regenerálódásra kerül a hangsúly. A www.eszakalfoldi.hu régiós honlap kezdőlapján figyelemfelkeltő banner hirdeti az akciót, amely egyben egy link is a wellnessajánlatokat tartalmazó oldalra, amely több portálról (origó, startlap) is elérhető lesz.