Vízek Éve: februárban 3=4 az Észak-Alföldön

Sárvár után Hajdúszoboszlón ismertette a Magyar Turizmus Zrt. a 2008-ra meghirdetett tematikus kampánya, a Vizek Éve részleteit február 1-jén a Hungarospa Thermal Hotelben.

Ahogy korábban írtunk róla 2008-ban is folytatja tematikus évad koncepcióját a magyar lakosság felé irányuló kommunikációjában a Magyar Turizmus Zrt. Idén a vizet állítja belföldi marketingtevékenységének fókuszába. A „Vizek Éve” kampány télen, tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségek népszerűsítésére helyezi a hangsúlyt. A hajdúszoboszlói tájékoztató apropóját az adta, hogy februárban az észak-alföldi régió 28 szolgáltatójánál a negyedik éjszakát ajándékba kapják hétfőtől csütörtökig a szállást foglalók. A 3=4 akcióhoz a Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő is csatlakozott fürdőbelépőjére vonatkozóan. A Magyar Turizmus Zrt. a 3=4 akciót a magyarországi turizmus időbeli koncentráltságának csökkentésére hirdette meg, és egész évben kiemelt hangsúlyt fektet a szálláshelyek hét közbeni forgalmának növelésére irányuló akciók szervezésére. Az akcióhoz csatlakozott szolgáltatók listáját az érdeklődők a www.vizekeve.hu weboldalon érhetik el, valamint az MT Zrt. 40 ezer példányban 12 oldalas tájékoztató füzetet is megjelentet, amelyben a csatlakozott partnerek ajánlatai kaptak helyet. A kiadvány a Népszabadság (budapesti előfizetőknek), az Észak-Magyarország, valamint az irodaházakban terjesztésre kerülő Metró lapokba került behúzásra.

A „Vizek Éve” kampányhoz kapcsolódóan a Magyar Turizmus Zrt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság a közeljövőben két – kifejezetten - vendégforgalom növelő akciót indít. Tavaszi és őszi „Gyógyító vizeink” elnevezésű ismeretterjesztő kampány során a régiós gyógyvizek jótékony hatásai kerülnek előtérbe. Szintén tavasszal és ősszel a „Kényeztető wellness” kampány keretében a pihenésre, regenerálódásra kerül a hangsúly. A www.eszakalfoldi.hu régiós honlap kezdőlapján figyelemfelkeltő banner hirdeti az akciót, amely egyben egy link is a wellnessajánlatokat tartalmazó oldalra, amely több portálról (origó, startlap) is elérhető lesz.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.