Wi-Fi úgy, mint otthon

Az internet minden korosztály napi használati cikke, mindennapjaink része. A szolgáltatóknak köszönhetően mind gyorsabb, stabilabb, szélesebb felhasználási lehetőségeket kínáló előfizetéseket élvezhetünk otthonunkban. Utazásaink során lemondanánk erről a kényelemről? A vendégek válasza egyértelműen nem, sőt, egy szállodával szemben még magasabb elvárásaik vannak – akár a szobáról, akár a reggeliről… akár a Wi-Fi-ről van szó. Pontosan ezekre az igényekre szolgál megoldással a TP-Link Omada szállodai Wi-Fi rendszere.

Internet távol az otthontól

Naponta változó világunkban az információ megszerzésének leggyorsabb módja az internet. Az otthon mindennapjaink részévé vált közösségi média alkalmazások, videómegosztók, chat és streaming szolgáltatások használatát ma már egy hosszú hétvégére sem szeretnénk vendégként nélkülözni – a hosszabb távra megszálló üzleti vendégek elvárásairól nem is beszélve. Egy néhány éve kiépült vezeték nélküli hálózat ezeknek az igényeknek a kielégítésére ma már nem feltétlenül alkalmas – cserére szorul, akár csak a matracok vagy a lepedők.

{youtube|id=tGwlliKf6l8}

Kerüljük el a negatív vendégértékeléseket

Ha a vendég elégedetlen az alapszolgáltatásokkal – melyek közé ma már a Wi-Fi is szervesen beletartozik – hamarosan megjelennek az első negatív értékelések a Booking, Szállás.hu és Tripadvisor felületeken, alaposan lerontva az összesített értékeléseinket. Hogyan előzhetjük meg ezt?

Gondolkodjunk a vendég fejével

Megérkezik a vendégünk, becsekkol és ennek során érdeklődik a Wi-Fi jelszóról. Már ekkor pozitív benyomást kelthet egy névre szóló voucher-kód a teljes pihenés időtartamára érvényességgel. Miután ledobálja a csomagjait, már névre szólóan üdvözölhetjük is egy egyedi, részére kínált akciós szolgáltatással, mielőtt továbblépne a kívánt weboldalra. Az olyan szolgáltatásokkal – mint a sávszélesség-korlátozás vagy a letölthető adat korlátozás – biztosíthatjuk, hogy minden egyes vendég gyors és stabil internetkapcsolattal rendelkezhessen. Ha hirtelen megtelik az étterem, ne essen vissza a sebesség vagy szakadjon meg a kapcsolat. És ha netán italt szeretne rendelni a vendég, azt akár a medencepartról is megtehesse a szállodai Wi-Fi hálózaton. A várt vendégértékelés nem fog elmaradni.

{youtube|id=a97VxjWRmhg}

Mire van ehhez szükség?

Ehhez egy olyan, a legújabb Wi-Fi 6 szabványnak megfelelő hálózatra van szükség, amely képes lekezelni a szálloda összes vendégének összes internetképes eszközét, akár csúcsszezonban is. Ráadásul olyan szabályozási lehetőségeket biztosít, melyek garantálják az internet stabilitását és biztonságosságát – mind a vendégekre, mind a szálloda üzemeltetőjére nézve. Bár elsőre költségesnek tűnhet egy ilyen komplex rendszer, kedvező ár-érték arányú megoldással garantált a megtérülés már rövid távon is.

A TP-Link Omada Wi-Fi 6 szállodai internet megoldása

A TP-Link közel 7 éve számos hazai szálloda Wi-Fi hálózatának kiépítését biztosította a fenti funkciókat biztosító Omada szállodai Wi-Fi rendszerével. A központi vezérlés egyidejűleg akár több száz hozzáférési pont felügyeletét biztosítja, a termékpalettán pedig a szobai antennák mellett a nagyobb rendezvénytermek, illetve a kültéri medenceterek vagy teraszok lefedésére alkalmas eszközök is megtalálhatók. Egy-egy Wi-Fi készülék akár 100-120 klienseszköz forgalmát is képes kezelni, így kevesebb kábelezéssel – sőt, a mesh funkciónak köszönhetően akár kábelezés nélküli is – a teljes hotelterületet lefedő megoldás alakítható ki akár egy-két nap alatt.

 

És mihez kezdjek a meglévő Wi-Fi hálózatommal?

Amennyiben június 30-ig TP-Link Omada Wi-Fi 6 megoldást vásárol, meglévő Wi-Fi rendszerét a TP-Link Omada Telepítő Partnere visszavásárolja. A szálloda meglévő Wi-Fi AP-jai akár 10 000 Ft-ot is érhetnek.

Elégedett ügyfeleink

A Balaton egyik legkedveltebb szállodájától, a Wellness Hotel Katalintól a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül az olyan különleges helyszíneken épült hotelekig, mint a nyíregyházi állatkert területén található Pangea Hotel, több tucat hazai hotel helyezte bizalmát a TP-Link eszközökbe.

Hol találkozhat velünk?

Ismerje meg a TP-Link Omada szállodai Wi-Fi megoldásait egy online bemutató keretében 2022. április 7-én vagy látogasson el a Futourism Konferenciára május 5-én, és találkozzon személyesen a TP-Link szakértőivel, valamint a Wellness Hotel Katalin marketingvezetőjével.

Regisztráljon Ön is az április 7-i webinárra!

További információért keresse kollégánkat: [email protected]


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.