Az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze. A brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők.
Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók. Oláh Zsanett vezérigazgatót idézve a közleményben kiemelték: világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon.
"A Taste of Londonon történő értékesítés hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsék a kínálatot, és így hamarosan a brit boltok polcaira is eljuttassák a prémium kategóriás élelmiszereket" - hangsúlyozta Oláh Zsanett. A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem csupán külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert biztosít a magyar vállalkozások számára, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az így létrejövő közös árualap nemzetközi piacra jutását.
Forrás: Vendég&Hotel Online / MTI