A csicsókás magyar ketchup is bemutatkozik Londonban

Piacfelmérő jelleggel megkezdődött a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás termékek nemzetközi bevezetése, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. között, a világhírű séfek és exkluzív londoni éttermek részvételével zajló Taste of London rendezvényen mutatkozik be első ízben a külpiacon - közölte az MNKH szombaton az MTI-vel.

Az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze. A brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők.

Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók. Oláh Zsanett vezérigazgatót idézve a közleményben kiemelték: világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon.

"A Taste of Londonon történő értékesítés hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsék a kínálatot, és így hamarosan a brit boltok polcaira is eljuttassák a prémium kategóriás élelmiszereket" - hangsúlyozta Oláh Zsanett. A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem csupán külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert biztosít a magyar vállalkozások számára, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az így létrejövő közös árualap nemzetközi piacra jutását.

Forrás: Vendég&Hotel Online / MTI


Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc

Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc 

A most induló Women in Coffee program célkitűzései között szerepel a női baristák szakmai fejlesztése.
Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben

Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben 

Június 5-től ismét étlapra kerülnek népszerű hazai íróink a VakVarjúkban.
Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes?

Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes? 

2025. június 4-én lezárul a Szent István napi kenyérverseny.
Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak

Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak 

A Hotel & More Group által üzemeltetett kassai Márai Bistro újabb mérföldkőhöz érkezett.
Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál

Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál 

Péntektől vasárnapig rendezik meg a 25. Gyulai Pálinkafesztivált a vár előtti téren.
Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka

Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka  

A Kvaterka idén lett hétéves, ezért úgy gondolták a szervezők, ideje felfrissülni.
 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.
Pannonhalmára költözik a Costes Downtown

Pannonhalmára költözik a Costes Downtown 

Június közepén egy szokatlan helyszínen tűnik fel a Michelin-ajánlott Costes Downtown: a Pannonhalmi Főapátság tövében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.