A napokban a Subway eddigi történelmének jelentős mérföldkövéhez ért, mivel éttermeinek száma világszerte meghaladta a 32000-et. A franchise-hálózat nem mutatja a jelét, hogy a jövőben változtatna intenzív terjeszkedési politikáján, hiszen ez a mérföldkő a friss összetevőkből készülő egyedi készítésű ételek fontosságát tükrözi.
"A Subway nemzetközi sikere abban rejlik, hogy fogyasztóinknak szüksége van a minőségi termékekre, és arra hogy saját maguk határozhassák meg az ételek összetevőit; több, vagy kevesebb zöldséggel, uborkával esetleg paprika nélkül kívánják fogyasztani a szendvicseiket. A Subway gyorséttermekben pontosan a vendégeink elképzelései alapján készítjük el szendvicseket." - mondta el Don Fertman.
A Subway új piacokon is szeretné erősíteni a pozícióját. Az első számú célpont Oroszország, ahol jelenleg mindössze 75 Subway étteremmel találkozhatunk. Az orosz piac dinamikus növekedését látva, a hálózat célja, hogy 2015-re üzleteinek számát 1000-re növelje a régióban. A másik jelentős terjeszkedési irány az Egyesült Arab Emirátusok, az egyre inkább növekedő gazdaság, és a számos induló befektetés okán. Emellett Kínában, Indiában és Brazíliában is szeretnének pozíciót nyerni a többi gyorséttermi lánccal szemben.
A Subway nemrégiben agresszív a nemzetközi fejlesztésbe kezdett, melynek nyomán 2008 januárja óta a Subway 1500 éttermet nyitott külföldön (az USA területén kívül). Ha minden szempontból túl szeretnék szárnyalni az egyeduralkodó McDonald's-ot akkor folytatniuk is kell ezt a politikát, mivel Technomic (tanácsadó cég) kimutatásai szerint, egy átlagos amerikai McDonald's éves forgalma 2,3 millió USD körül mozog, amely körülbelül 5-6 Subway forgalmával ér föl. (Franchiseportál)
A gazdasági recesszió sem gátolta a Subway franchise-hálózat növekedését
A Subway fejlesztési igazgatója, Don Fertman elmondta, hogy hogyan vált a Subway márka egy nemzetközi ikonná és hogy milyen piacokon szeretnének terjeszkedni a jövőben - adja hírül a franchiseportal.hu.
Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának
A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének
A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.