A napokban a Subway eddigi történelmének jelentős mérföldkövéhez ért, mivel éttermeinek száma világszerte meghaladta a 32000-et. A franchise-hálózat nem mutatja a jelét, hogy a jövőben változtatna intenzív terjeszkedési politikáján, hiszen ez a mérföldkő a friss összetevőkből készülő egyedi készítésű ételek fontosságát tükrözi.
"A Subway nemzetközi sikere abban rejlik, hogy fogyasztóinknak szüksége van a minőségi termékekre, és arra hogy saját maguk határozhassák meg az ételek összetevőit; több, vagy kevesebb zöldséggel, uborkával esetleg paprika nélkül kívánják fogyasztani a szendvicseiket. A Subway gyorséttermekben pontosan a vendégeink elképzelései alapján készítjük el szendvicseket." - mondta el Don Fertman.
A Subway új piacokon is szeretné erősíteni a pozícióját. Az első számú célpont Oroszország, ahol jelenleg mindössze 75 Subway étteremmel találkozhatunk. Az orosz piac dinamikus növekedését látva, a hálózat célja, hogy 2015-re üzleteinek számát 1000-re növelje a régióban. A másik jelentős terjeszkedési irány az Egyesült Arab Emirátusok, az egyre inkább növekedő gazdaság, és a számos induló befektetés okán. Emellett Kínában, Indiában és Brazíliában is szeretnének pozíciót nyerni a többi gyorséttermi lánccal szemben.
A Subway nemrégiben agresszív a nemzetközi fejlesztésbe kezdett, melynek nyomán 2008 januárja óta a Subway 1500 éttermet nyitott külföldön (az USA területén kívül). Ha minden szempontból túl szeretnék szárnyalni az egyeduralkodó McDonald's-ot akkor folytatniuk is kell ezt a politikát, mivel Technomic (tanácsadó cég) kimutatásai szerint, egy átlagos amerikai McDonald's éves forgalma 2,3 millió USD körül mozog, amely körülbelül 5-6 Subway forgalmával ér föl. (Franchiseportál)
A gazdasági recesszió sem gátolta a Subway franchise-hálózat növekedését
A Subway fejlesztési igazgatója, Don Fertman elmondta, hogy hogyan vált a Subway márka egy nemzetközi ikonná és hogy milyen piacokon szeretnének terjeszkedni a jövőben - adja hírül a franchiseportal.hu.

Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje
Az ország egyik legnevesebb séfje szerepel kiadónk, a Klasszis Média idén is megrendezésre kerülő, szállodákat és éttermeket megcélzó designversenyének zsűrijében.

Kóstoló régi magyar szőlőfajták boraiból
A nagykóstolón több mint húsz Kárpát-medencei pincészet mintegy ötven borával ismerkedhetnek meg a látogatók.

Új koktélok és pezsgőpremierek a főváros tetején
Ismét megnyitotta kapuit Budapest egyik legkülönlegesebb skybarja, a Hilton Budapest szálloda tetején található White Raven.

Gulyáságyú és tacskófutam – indul a food truck szezon
Ismét a Kincsem Parkban gyülekeznek a legjobb mozgó street foodosok.

Jelentős forgalomcsökkenésről számolt be a gyorsétteremlánc
A McDonald’s jelentős forgalomcsökkenést jelentett be az idei első negyedévre vonatkozóan.

Megújult a TRIBE Budapest Stadium éttermi kínálata
Új séf, új étlap, új élmények.

Ilyen lesz a Balaton egyik legújabb étterme
Május végén nyitja meg kapuit Alsóörsön az Y by Rácz Jenő étterem, amely a Michelin-csillagos séf, Rácz Jenő vezetésével várja a vendégeket.

Szigorítás az energiaitalok piacán
A jogszabály célja a fiatalok körében tapasztalható aggasztó energiaital-fogyasztási trendek visszaszorítása.

Lazulós programokkal indul a szezon a Kopaszi-gát menő helyén
Idén május elsejével nyitja meg kapuit a Kopaszi-gáton a Flava Beach Bár és Büfé.

Lehet kísérletezni, de a magyarok továbbra is a dobostortát imádják
A 140 éves dobostorta továbbra is maga mögé utasítja a teljes desszertmezőnyt.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.