A napokban a Subway eddigi történelmének jelentős mérföldkövéhez ért, mivel éttermeinek száma világszerte meghaladta a 32000-et. A franchise-hálózat nem mutatja a jelét, hogy a jövőben változtatna intenzív terjeszkedési politikáján, hiszen ez a mérföldkő a friss összetevőkből készülő egyedi készítésű ételek fontosságát tükrözi.
"A Subway nemzetközi sikere abban rejlik, hogy fogyasztóinknak szüksége van a minőségi termékekre, és arra hogy saját maguk határozhassák meg az ételek összetevőit; több, vagy kevesebb zöldséggel, uborkával esetleg paprika nélkül kívánják fogyasztani a szendvicseiket. A Subway gyorséttermekben pontosan a vendégeink elképzelései alapján készítjük el szendvicseket." - mondta el Don Fertman.
A Subway új piacokon is szeretné erősíteni a pozícióját. Az első számú célpont Oroszország, ahol jelenleg mindössze 75 Subway étteremmel találkozhatunk. Az orosz piac dinamikus növekedését látva, a hálózat célja, hogy 2015-re üzleteinek számát 1000-re növelje a régióban. A másik jelentős terjeszkedési irány az Egyesült Arab Emirátusok, az egyre inkább növekedő gazdaság, és a számos induló befektetés okán. Emellett Kínában, Indiában és Brazíliában is szeretnének pozíciót nyerni a többi gyorséttermi lánccal szemben.
A Subway nemrégiben agresszív a nemzetközi fejlesztésbe kezdett, melynek nyomán 2008 januárja óta a Subway 1500 éttermet nyitott külföldön (az USA területén kívül). Ha minden szempontból túl szeretnék szárnyalni az egyeduralkodó McDonald's-ot akkor folytatniuk is kell ezt a politikát, mivel Technomic (tanácsadó cég) kimutatásai szerint, egy átlagos amerikai McDonald's éves forgalma 2,3 millió USD körül mozog, amely körülbelül 5-6 Subway forgalmával ér föl. (Franchiseportál)
A gazdasági recesszió sem gátolta a Subway franchise-hálózat növekedését
A Subway fejlesztési igazgatója, Don Fertman elmondta, hogy hogyan vált a Subway márka egy nemzetközi ikonná és hogy milyen piacokon szeretnének terjeszkedni a jövőben - adja hírül a franchiseportal.hu.

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer kijelentése kiverte a biztosítékot
A borásztársadalom nem nézi jó szemmel az alkoholmentességre buzdító kampányt – szerintük ezzel a hazai borkultúra hitelessége is sérül.

Időutazás a Folly Arborétumban
A badacsonyörsi arborétum a nyári hónapokban is ideális úti cél.

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista
Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.

Hétvégén Somlói Borgála
Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben
Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség
Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től
A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja
Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.