Az idei év globálisan és helyi viszonylatban is jelentős a cég életében, hiszen amellett, hogy negyvenévesek lettünk, Magyarországon is ünnepelhettünk, mégpedig az egyéves évfordulónkat. Az, hogy a logóban megmaradt a szirén, az őt körülvevő, Starbucks Coffee feliratot tartalmazó keretet viszont elhagytuk, azt jelzi: ragaszkodunk a hagyományokhoz, de az új lehetőségekre is nyitottak vagyunk – nyilatkozta Michael Hudspeth.
A Starbucks márkaelnöke elmondta, biztos a kávézólánc további terjeszkedésében. Ezt mutatja, hogy a tavalyi három után az idén két egységgel bővült a hálózatuk, és még karácsony előtt megnyitják hatodik kávézójukat, ezúttal az Arena Plazában.
A cég hosszabb távú terveink között szerepel, hogy a Budapesten kívül más városokban is nyissanak kávézókat. Michael Hudspeth szerint ezt a tervüket az elkövetkezendő négy évben válthatják valóra. A dolgukat csupán az nehezíti meg, hogy Csehországgal és Lengyelországgal ellentétben Magyarország nagyon fővárosközpontú.
A válság alatt tapasztalható fogyasztói szokásokról elmondta, hogy azok nem igazán változtak, hiszen a lojális fogyasztóik továbbra is hűségesek hozzájuk, ők ugyanúgy napi szinten betérnek a Starbucksba.
(A cikket teljes terjedelmében elolvashatja a Marketing&Media legújabb számában.)