A 2017. október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként meghirdetett promóció keretében a Magyar Turisztikai Ügynökség feleleveníti a liba alapú ételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat, népszerűsíti az ünnephez kapcsolódó program lehetőségeket.
A Libalakoma záróakkordja annak az őszi forgalomélénkítő kampánynak, amely népszerűsíti a hazai gasztroturizmust, ezen belül is a borturizmust és ezáltal belföldi utazásra inspirál. Az Ügynökség egy ernyőt biztosítana azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a [email protected] email címen legkésőbb 2017. november 3-ig várja azon vendéglátóegységek jelentkezését, amelyek 2017. november 11-én a Szent Márton-napi hagyományok felelevenítése érdekében libaételeket, menüsorokat és mellé magyar bort kínálnak vendégeiknek. A csatlakozás az online regisztrációt követően ingyenes.
A jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé az Ügynökség.
Az MTÜ átfogó, országos integrált kampányában kiemelten népszerűsíti majd a Libalakomához csatlakozó vendéglátóegységeket az említett honlapon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszerek bevonását tervezi (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet és tervezzenek programot 2017. november 11-re.
A kampányhoz az Ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet.
Forrás: Turizmus Online