A 10 fős csoport a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében március 29-én érkezett hazánkba, és már az első napon igazi gasztronómiai ízutazásnak lehetnek részesei. A program másnap a Várnegyed részletes megismerésével és a Sziklakórház megtekintésével folytatódik, majd ebéd keretében Magyarország turisztikai kínálatáról hallhatnak egy rövid prezentációt a résztvevők. Délután, a Parlament megtekintését követően, a turisztikai és médiaszakemberek fakultatív program során Puskás Ferenc, az Aranycsapat legendás labdarúgójának rokonai által megismerhetik a Puskás Fan Club relikviáit, vagy a Budapesti Tavaszi Fesztivál programjába csöppenve, egy kiváló német kórus előadását hallgathatják meg a Bazilikában. A tanulmányút zárónapján, március 31-én, hazánk gazdag egészségturisztikai kínálata kerül a középpontba, a tanulmányút részvevői többek között a Széchenyi fürdőben frissülhetnek fel. Délután a csoport egyik része dizájn túrára indul, a másik része pedig különleges kétéltű járműre szállva, földről és vízről is gyönyörködhet Budapest nevezetességeiben. A vacsorát követően a brazil szakemberek búcsút vesznek Magyarországtól, és Szlovákiában folytatják útjukat.
A Visegrádi Országok közös turisztikai marketingtevékenységének egyik kiemelt célpiaca Brazília. A brazilok körében egyre nagyobb az érdeklődés a külföldi turisztikai célpontok iránt, ennek megfelelően Brazíliából évente 1 millió turista érkezik Európába. A brazil turisták utazásuk során előszeretettel kombinálják a közép-európai fővárosok látogatását, így Prágát és Budapestet is.