A képeslapok 1 dollárba kerülnek, de cserébe bennük van egy valódi egydolláros bankjegy, amiért pont egy dupla sajtburgert lehet venni a Kingnél. A képeslapokon lévő szövegek is nagy sikert aratnak, mint például a „Boldog Karácsonyt Hogyishívnak!”, vagy a „Karácsony azért van, hogy a család és a barátok együtt legyenek, mi majd januárban találkozunk!”, a „Szerintem te különleges vagy, bár ezt semmivel nem tudnám alátámasztani”, vagy épp a „Mert nagyon hasonlítasz valakire, aki sokat számít nekem.” Hazánkban nem fut a kampány.A Burger Kinget 1954-ben Floridában alapította meg közös vállaltként James McLamore és David Edgerton. Ez a két ember széleskörű ismeretekkel rendelkezett az éttermi üzletről és hitték, hogy szükség van egy gyorskiszolgáló étteremre, amely elérhető árakon minőségi ételeket kínál vonzó és tiszta környezetben. 1957-ben vezették be a világhírű Whopper szendvicset, amely hamar a cég vezető terméke lett és ma már naponta több, mint 1,6 millió db-ot adnak el belőle világszerte. A két ember lelkes elhatározásából született a terjeszkedés ötlete és 1967-re már 274 éttermet nyitottak.Ma a Burger King a világ második legnagyobb gyorsétterem hálózata több mint 11.000 étteremmel és naponta több, mint 15 millió vásárlóval. A cég 300.000 -nél is több embert foglalkoztat a Föld 61 különböző országában és kultúráiban, Ausztráliától Venezueláig
Burger King sajtburger, mint karácsonyi ajándék
Nagy visszhangot keltett a Burger King facebookon indított akciója, amelynek keretében minden az ismerőseink közül kihúzott emberért egy hamburger kupon járt ajándékba. Ezúttal a karácsonyi e-képeslapküldő szolgáltatást forgatta ki teljesen a cég. A 1$ Holiday elnevezésű honlapon arra buzdítják az embereket, hogy ne a szeretteiknek, hanem éppen azoknak küldjenek képeslapot, akiket alig vagy szinte egyáltalán nem ismernek, és ezzel jelezzék nekik, hogy majdnem törődnek velük - írta a Franchiseportál.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás
A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban
Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak
Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely
A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj
A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja
Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán
A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?
Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban
Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.