Akkor még a nosztalgia is valahogy olyan természetes volt, nem a Facebookon vadásztak a lájkokra a feel good oldalak, mint manapság. De ami volt, elmúlt, a régi jó dolgok úgy eltűntek, mint egy fiom csipszvacsora a teleshopból, nincsen már átlátszó kóla sem.
DE LESZ!
A Pepsi ugyanis újra piacra dobja a Crystal Pepsi névre hallgató, teljesen átlátszó kóláját, aminek Amerikában állítólag komoly kultusza és rajongótábora volt, amikor 1992-ben először lehetett kapni. Ez a keménymag mondjuk nem lehetett túl nagy, mert egy éven belül ki is vezették az átlátszó kólát a piacról, pedig még a Super Bowl alatt is ment a reklámja.
A lényeg, hogy a Crystal Pepsi annyira kilencvenes évek, hogy a vállalat ráépíti az Észak-Amerikában a következő nagy nosztalgiakampányát, amikor nyolc hétig megint lehet majd kapni ezt a csodálatos nedűt.
Forrás: Index/Élelmiszer Online