És korántsincs vége a brutális méretű növekedésnek. Ez derült ki két éves születésnapjuk alkalmából tartott sajtótájékoztatójuk alkalmával.
Öt érték náluk a nyerő
A Kifli.hu december 15-én Klekner Péter ügyvezetővel elmondta, továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket: legyen tökéletes a rendelés, mindig a vásárlónak adnak igazat, szupergyors ügyfélszolgálattal állnak rendelkezésre, kedves legyenek azok a futárok, akik kiszállítják a megrendelt árut, és apró ajándékokkal tegyék még emelkedettebbé az élményt.
Ütős számok
Ez év végére a növekedés a következő számokban mérhető: immár 9 ezer négyzetméteres a raktárjuk, 130 ezer vásárlóval rendelkeznek, több mint 5 ezer a napi rendelésük száma. Budapesten túl Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával. Közel 14 ezer terméket kínálnak, amelyek 10 százaléka biotermék.
További terjeszkedés, növekedés - zöld szemlélettel
Mindez prognosztizálja a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275%-kal kívánja növelni vásárlóinak számát, azaz 127.000-ről 350.000-re, valamint bevételét 211%-kal emelné, azaz 36 milliárdról 76 milliárdra.
A további európai terjeszkedésen felül a hazai Kifli.hu már a teljes Balatonon tervezi a kiszállítást, további raktárokat rendeznek be (mint elmondták, elsősorban automatizált vezérlésüket) és a zöldülő terveket sem hagyja alább: raktáranként 300 elektromos autóval bővítik flottájukat.
Bővíteni kívánják a termékpalettájukat is: egyszerre lesznek szupermarketek, ahol a lakossági termékek széles variációja elérhető, egyúttal bio- és termelői piac is, ahol a kistermelők egyedi portékáit is beszerezhetők. Ezen felül pedig drogériaként, patikaként és delikát üzletként is szolgáltatnak. Választékukat nem csak új márkákkal bővítik, hanem a legkülönbözőbb étkezési igényekre is nyújtanak választási lehetőségeket.
Forrás: Kifli.hu / Turizmus Online