Csúcsra jár a cseh alapítású ételkiszállító cég

2019 decemberében 10 autóval indította budapesti szolgáltatását a kifli.hu. Akkoriban 4000 terméket vittek házhoz, 40 dolgozó segítségével. Most pedig 200 autójuk járja Budapestet és környékét, 127 ezer vásárlót szolgálnak ki minőségi termékeikkel, 160 kollégájuk közreműködésével.

És korántsincs vége a brutális méretű növekedésnek. Ez derült ki két éves születésnapjuk alkalmából tartott sajtótájékoztatójuk alkalmával. 

Öt érték náluk a nyerő

A Kifli.hu december 15-én Klekner Péter ügyvezetővel elmondta, továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket: legyen tökéletes a rendelés, mindig a vásárlónak adnak igazat, szupergyors ügyfélszolgálattal állnak rendelkezésre, kedves legyenek azok a futárok, akik kiszállítják a megrendelt árut, és apró ajándékokkal tegyék még emelkedettebbé az élményt.

Ütős számok 

Ez év végére a növekedés a következő számokban mérhető: immár 9 ezer négyzetméteres a raktárjuk, 130 ezer vásárlóval rendelkeznek, több mint 5 ezer a napi rendelésük száma. Budapesten túl Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával. Közel 14 ezer terméket kínálnak, amelyek 10 százaléka biotermék.

További terjeszkedés, növekedés - zöld szemlélettel

Mindez prognosztizálja a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275%-kal kívánja növelni vásárlóinak számát, azaz 127.000-ről 350.000-re, valamint bevételét 211%-kal emelné, azaz 36 milliárdról 76 milliárdra.

A további európai terjeszkedésen felül a hazai Kifli.hu már a teljes Balatonon tervezi a kiszállítást, további raktárokat rendeznek be (mint elmondták, elsősorban automatizált vezérlésüket) és a zöldülő terveket sem hagyja alább: raktáranként 300 elektromos autóval bővítik flottájukat.

Bővíteni kívánják a termékpalettájukat is: egyszerre lesznek szupermarketek, ahol a lakossági termékek széles variációja elérhető, egyúttal bio- és termelői piac is, ahol a kistermelők egyedi portékáit is beszerezhetők. Ezen felül pedig drogériaként, patikaként és delikát üzletként is szolgáltatnak. Választékukat nem csak új márkákkal bővítik, hanem a legkülönbözőbb étkezési igényekre is nyújtanak választási lehetőségeket.

 

 

 

Forrás: Kifli.hu / Turizmus Online


Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.
Legjobbak közt a magyar speciality kávé

Legjobbak közt a magyar speciality kávé  

A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.
Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben  

A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.
Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében

Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében 

Országos ellenőrzés lesz a főszezonban bizonyos vendéglátóhelyeken.
Átadták a Gyulai Pálinkafesztivál versenydíjait

Átadták a Gyulai Pálinkafesztivál versenydíjait 

Az idei pálinkafesztiválon az év gyümölcse a cseresznye, így külön kategóriaként bírálta a szakmai zsűri a cseresznyepálinkával töltött 27 bonbont.
Nyári ízek újrahangolva  – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján

Nyári ízek újrahangolva – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján 

Feith Attila executive séf vezetésével a szálloda nyári étlapja idén is ízutazásra hívja a vendégeket.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.