A Marks család és néhány barátjuk pár napja a houstoni La Fisherman étteremben vacsoráztak. A személyzet udvariatlan volt, a megrendelt ételek közül nem mindegyiket kapták meg, és a poharaikat is elfelejtették újratölteni. Amikor megkapták a számlát, azon 17 százalékos szervizdíj - vagyis kötelező borravaló – szerepelt, ám ezt nem akarták kifizetni – számolt be róla a Click2Houston.com
Az asztaltársaság egyik tagja, Jasmin Marks jelezte az étterem vezetőjének, hogy elégedetlenek voltak a kiszolgálással, ezért kérik, hogy a szervizdíjat vonják le a számláról. Az étteremvezető azonban ebbe nem egyezett bele, Marksék viszont csak annyi pénzt voltak hajlandóak fizetni, amennyibe az elfogyasztott ételek és italok kerültek. A személyzet emiatt megakadályozta távozásukat az étteremből: egész egyszerűen rájuk zárták az ajtót és kihívták rendőrséget, mivel álláspontjuk szerint az, hogy nem fizettek szervizdíjat, olyan, mintha egyáltalán nem rendezték volna a számlát.
A kiérkező rendőrök kihallgatták őket, ám arra vonatkozólag ők sem foglaltak érdemben állást, hogy a kötelező borravaló elmaradása egyenértékű-e a teljes számla ki nem fizetésével.
Marksék végül a további kellemetlenségek elkerülése végett kifizették a szervizdíjat is, ugyanakkor panaszt tettek az étterem ellen. (forrás: NLC)