A Starbucks és a márka franchise-jogait a régióban birtokló AmRest Holdings közös vállalata, az AmRest Coffee bejelentette, hogy még az idén megnyitja az első Starbucks kávézót Budapesten a Westend City Center bevásárlóközpontban.
"Izgatottan várjuk, hogy egy olyan országban, ami rég múltra visszatekintő, színes kávéházi kultúrával rendelkezik, a magyar vendégekkel is megosszuk az egyedülálló Starbucks élményt, amely felpezsdíti és gazdagítja az emberi lelket" – idézi a közlemény Vladan Armust, a Starbucks közép- és kelet-európai régiójának márkavezetőjét.
“Magyarországot a többi kelet- közép-európai országhoz hasonlóan jelentős piacnak tartja a Starbucks” – emelte ki Buck Hendrix, a Starbucks európai, közel keleti és afrikai régiójának elnöke. “Nagy örömünkre szolgál, hogy Budapesten megnyílik első üzletünk, és ebben egy olyan megbízható partner támogat bennünket, mint az AmRest Coffee, amely hozzánk hasonló értékekkel és magas szintű elhivatottsággal rendelkezik a vendégek kiszolgálása, a minőség és a szolgáltatás terén.”
Az AmRest Coffee 2008-ban Csehországban nyitotta meg első Starbucks kávéházát, jelenleg országosan 10 helyszínen vannak üzletei. Az AmRest Coffee Lengyelországban szintén vegyesvállalati partner, ott négy kávézót üzemeltet. A Starbucks több mint 1700 helyszínen 29 európai, közel keleti és afrikai országban képviselteti magát. (hvg.hu)
Immár hivatalos a bejelentés: lesz Starbucks Budapesten
Bár pontos dátum még nincsen, de legalább már biztos a hír: a budapesti Westend bevásárlóközpontban nyitja meg első magyarországi kávézóját az amerikai Starbucks. A legendás kávézólánc jelentős részesedést remél a kelet-közép-európai régióban a gyorsan növekvő kávéházi piacon - adta hírül a hvg.hu.
Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának
A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének
A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.