Az idei NextGen In Franchising versenyre, amelyen a legnagyobb márkák képviselői, köztük a Subway, az Anytime Fitness, a Buffallo Wings, a Donut Library és a Dunkin Donut is jelen voltak, a Magyar Franchise Szövetség ajánlásának köszönhetően a Creppy is meghívást kapott. A szakma kiemelkedő eseményére a világ minden tájáról érkeztek fiatal, feltörekvő franchise márkák, hogy bekerüljenek a legígéretesebbek közé. A Creppynek ez sikerült is, hiszen Európa egyik legjobbjaként, a palacsintás franchise brand az idei évben győztese lett a megmérettetésnek.
„A rendezvény egyik fő elemeként bemutathattam a Creppyt a nemzetközi közönségnek. A palacsintás franchise brand, és annak üzleti modellje szinte mindenkit lenyűgözött. A különleges gasztronómiai kínálatunk és a jövőbeni terveink óriási sikert arattak Amerikában, hiszen a Creppyt beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé, melynek eredményeként a Nemzetközi Franchise Szövetség tagságával is büszkélkedhet” – mesélte Oszlánczi Réka, a Creppy megálmodója. A vállalkozó szerint lehetőségük volt a legnépszerűbb franchise márkák irányítóival, vezetőivel és hatalmas hálózattal rendelkező franchise-rendszergazdákkal személyesen is egyeztetniük, és így olyan tudásra tettek szert, amely nagyban hozzájárulhat a magyar palacsintás gasztroforradalmukhoz.
Forrás: Turizmus Online