A német vásárszervező cég tájékoztatása szerint az előzetes érdeklődés alapján a látogatók száma is növekszik, és a boros cégek várhatóan 40 ezer szakembernek mutathatják be termékeiket.
Máté Szilvia, a Düsseldorfi Vásár magyarországi képviselője szerint a bor és az égetett szeszesital nemzetközi piacának szereplői átfogóan prezentálják kínálatukat. Ugyanis csak a ProWein ad lehetőséget arra, hogy a termelők találkozzanak a kereskedelmi vállalatok döntéshozóival, akik a világ minden részéből érkeznek majd.
A kiállító ötven ország közül szokás szerint nagy számban jelennek meg német, francia, olasz, spanyol, osztrák és portugál bortermelők. Ismét ott lesz a legutóbb először bemutatkozott Brazília, India, Japán és Kína, míg Koszovó borai első ízben vesznek részt a seregszemlén.
Hazánk borászatát tizenhét cég 160 négyzetméteren képviseli, ahogyan legutóbb is, újra az Agrármarketing Centrum támogatásával. Ott lesznek az exportban régóta érdekelt állandó kiállítók, mint a Tokaj Kereskedőház, Törley, Szeremley Huba Első Magyar Borháza, az Edegger és a Heumann Pincészet, az Egri Korona Borház, a Degenfeld Szőlőbirtok, és a Pfeinszl Biobirtok.