„Nap mint nap rémtörténeteket hallottunk arról, milyen a bárokban, hotelekben, éttermekben és a turizmusban dolgozni. A szakma legnagyobbb neveinek muszáj összefogni, és megfordítani ezt a trendet - mondta Brian Wisdom, a kezdeményezést szervező Peole 1st ügyvezető igazgatója. A kampány elsősorban a fiatalokat célozza meg. Célja az, hogy rábírja őket, gondolják át lehetőségeiket a vendéglátó szektorban. Az első hirdetés a „Hollyoaks” című szappanopera egyik epizódjának szünetében lesz majd látható, amit 2 millióan néznek, és a nézők fele 16-24 éves. A reklám egy mikrosite-ra vezeti a nézőket – www.greatplaces2work -, amelyen YouTube-stílusú videók mutatják be, milyenek az említett szakmák a való életben. (www.caterersearch.com)
Kampány a szakma reputációjának javításáért
A Living Ventures, a Yo! Sushi, a Gourmet étteremlánc, valamint a McDonald’s, a Compass Group, a Sodexho és a BaxterStorey kampányt indított az Egyesült Királyságban a vendéglátó szakma reputációjának javításáért.
Bajban Románia burgonyatermesztése
Márpedig Európa burgonyatermesztésének harmadát eddig Románia adta.
Nincs fából vaskarika: búcsúzik a balatonfüredi étterem
Az étterem közösségi oldalán jelentette be, hogy fájó szívvel, de bezárják a vendéglátóegységet.
Programok és fejlesztések a villányi borvidéken
A következő pár évben összesen mintegy ötmilliárd forintnyi fejlesztés valósul meg Villányban.
Rajnai rizling a legjobb magyar borok között
A Pannonhalmi borvidék egyik legismertebb pincészeténél, a Cseri Pincészetnél jóideje fontos szerep jut a számoknak.
Hamarosan személyzet nélküli Auchant nyitnak Újbudán
Személyzet nélküli, okos üzletet nyit február végén a nemzetközi kiskereskedelmi üzletlánc.
Michelin-csillagok Ausztriának: kulináris kiválóságok díjazása a MICHELIN Guide-on
Mérföldkő az osztrák kulináris és turizmus helyzetben: 82 MICHELIN-csillag, 33 Zöld Csillag és 43 Bib-Gourmand-díj Ausztriának.
Felmérés: mennyit költenek fenntartás nélkül a vendégek egy étteremben?
A hazai vendéglátóipar számára érdekes adatokat szolgáltat az a kutatás, amelynek legfőbb megállapításait most ismertetjük.
Rangos elismerés a Törleynek
Alkoholmentes rosé pezsgőjük aranyérmet nyert a londoni Drinks Business által szervezett Global Low and No Alcohol Wine Masters 2024 versenyen.
Változnak a német étkezési szokások
A tendencia összhangban van a globális egészségtudatosság és fenntarthatóság iránti növekvő igénnyel.
Folytatódnak a koreai influenszer kulináris kalandjai Budapesten
Budapestre érkezett egy koreai influenszer, aki útra kelt a fővárosban, hogy felfedezze a magyar gasztronómia finomságait.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.