„Nap mint nap rémtörténeteket hallottunk arról, milyen a bárokban, hotelekben, éttermekben és a turizmusban dolgozni. A szakma legnagyobbb neveinek muszáj összefogni, és megfordítani ezt a trendet - mondta Brian Wisdom, a kezdeményezést szervező Peole 1st ügyvezető igazgatója. A kampány elsősorban a fiatalokat célozza meg. Célja az, hogy rábírja őket, gondolják át lehetőségeiket a vendéglátó szektorban. Az első hirdetés a „Hollyoaks” című szappanopera egyik epizódjának szünetében lesz majd látható, amit 2 millióan néznek, és a nézők fele 16-24 éves. A reklám egy mikrosite-ra vezeti a nézőket – www.greatplaces2work -, amelyen YouTube-stílusú videók mutatják be, milyenek az említett szakmák a való életben. (www.caterersearch.com)
Kampány a szakma reputációjának javításáért
A Living Ventures, a Yo! Sushi, a Gourmet étteremlánc, valamint a McDonald’s, a Compass Group, a Sodexho és a BaxterStorey kampányt indított az Egyesült Királyságban a vendéglátó szakma reputációjának javításáért.
Újdonság: pizza és bor egy palackban
Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás
A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak
Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely
A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj
A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja
Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán
A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?
Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban
Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.