Az online, illetve USA leggazdagabb államában, Texasban nyomtatott formában is megjelenő Prime Living luxus életérzést közvetít. Olvasóinak száma közelíti az egymilliót. Exkluzív fotóanyagával, válogatott cikkeivel a médium a trendi úti célokat népszerűsíti a tehetős utazóközönségnek.
Az összefoglaló Magyarország gazdag történelme, páratlan építészete, s a Herendi porcelán mellett bemutatja a romkocsmák világát, a kiváló vásárlási lehetőségeket is, hangsúlyozva a célterület 50 év feletti, tehetős utazóknak szóló lehetőségeit.
A Magyar Turizmus Zrt New York-i képviselete 2015 őszén több amerikai gasztronómiai szakújságírót látott vendégül Budapesten és az észak-magyarországi régióban, hogy Magyarország gasztronómiai értékeire, a Társaság által 2016-ban szervezett „Gasztroélmények Évére", valamint a hazánkban rendezendő Bocuse d'Or-ra felhívják a figyelmet. A verseny jó alkalom egy tavaszi látogatásra, illetve arra, hogy a folyami hajótúrákon részt vevő utazók még több időt töltsenek el a fővárosban és környékén. Az MT Zrt. amerikai külképviseletének marketingakciói kapcsán több USA-beli, és kanadai megjelenés várható a Bocuse d'Or verseny előtt is.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.
Forrás: Vendég & Hotel Online